Foto's 27-04-2005 ~Stefanie~

  • Stefanie

    Hoihoi iedereen, ik ben alweer een uurtje terug van mijn snelle bezoek aan de efteling. Het weer heeft redelijk meegewerkt, het zonnetje deed goed zn best, ik ben maar 2 keer nat geworden… :P

    De drukte viel erg mee (toen ik aankwam had ik een overzicht over slechts een stuk of 300 mensen die stonden te wachten) En de foto's zijn goed gelukt! :D

    Maar even een vraagje over Hugo. Zijn masker is dan wel gemaakt, maar weet iemand waarom dat rode licht nu ineens de hele voorstelling lang op zijn gezicht schijnt? :S (Staat op de onderste foto)

    Nouja, hier komen de foto's, ik hoop dat ze het doen…

    Groetjes, Stefanie

  • doortje-efteling

    mooie foto's, vooral die van sneeuwwitje (de poes) is lief!

  • domi

    Leuke foto's!

    En inderdaad, die van Sneeuwwitje is supertjes!doortje-efteling schreef:

  • Vogel Rob

    Ik vind het licht ook helemaal nie mooi, maar er schijnt dus een prisma in de spot te zitten, die allen kleuren kan weergeven, ik vind het afgrijselijk! Ik snap ook niet waarom ze het zo belichten:?

    Misschien omdat zo “het litteken” niet op te laten vallen?

    Vogel Rob

  • Stefanie

    Nee, dat is het niet, ik heb hier nl ook nog een foto die ik in het donker gemaakt heb met flits, en daarmee zie je het litteken ook niet. Wel heel vreemd hoor :S

    Groetjes, Stefanie

  • fatatjemorganatje

    zit die schuur er nog steets, jezus wat doen ze met villa volta?

  • *Caroline*

    fatatjemorganatje schreef:

    >

    > zit die schuur er nog steets, jezus wat doen ze met villa

    > volta?

    Stefanie zegt juist dat ze het litteken ook met normaal, fel licht niet kan zien. Dat betekent dus dat het gat mooi dicht is! Zo moeilijk is dat toch niet…?

    Ik vind het ook lelijk, dat rode licht! Zeer vreemd ja… :(

  • eftelingetje

    omdat het dan misschien niet zo goed opvalt..?

    njaah.. zou kunnen he:P:)

    ben er weer weg van.. doeii groetjes eftelingetje

  • michael

    Ze hebben gewoon het hele masker verwisseld…en dat licht..tjah..ze dachte; leuke toevoeging (niet dus..maar goed)

  • Vogel Rob

    michael schreef:

    >

    > Ze hebben gewoon het hele masker verwisseld.

    Nou, dat is echt niet zo, het is precies hetzelfde masker, ze hebben alleen, met wat secondelijm, het gat gedischt er is geen sprake van een verwiiseling.

    Vogel Rob