Foto's 06-05-2005 *Roosje* (heel veel foto's!)

  • Roosje

    Foto's zeggen meer dan woorden:

    WAARSCHUWING: ENTERTAINMENTFOTO'S (18 stuks)

    SprookjesFeest special

    Rode Neuzen Reis special

    Die eerste show :)) 8)

    Parkfoto's

    Entertainment was weer TOP!

    Verder zag “Sneeuwwitje” er slecht uit. En ik bedoel dan de kat. (of poes)

  • Angie

    Ze zijn weer goed gelukt je foto's Roosje. Vooral de parkfoto's vind ik erg mooi geworden. Maar eh, volgens mij gebruik je nog steeds de camera van je tante. Klopt dat?

    En sneu dat “Sneeuwwitje” er slecht uit ziet. Zou er nou niet iemand van de Efteling met hem/haar naar een dierenarts kunnen gaan vraag ik me af.

  • doortje-efteling

    “Sneeuwwitje” is nauwelijks op te pakken, na een half uur brokjesgooien komt ze binnen bereik maar ze vind het niet goed als je haar oppakt, aaien tollereerd ze heel soms, vooral als je haar blijft voeren, maar ik heb al eens van de beveiliging op mijn donder gehad dat ik dr niet moest voeren en dat ze kon bijten/vlooien hebben.

    maar dat boeit me niet, ik word haast nooit gebeten door beesten (insecten uitgezonderd) zelfs niet als ze vals zijn en al doen ze dat wel… ik ben tegen alles ingeënt en dr is weinig wat een paar hectingen niet fixen :P

    toen ze een wond aan haar poot had heb ik al eens geprobeert haar te vangen maar toen ik haar oppakte gaf ze aan daar niet van gedient te zijn dus heb ik haar maar weer laten gaan, ik zou dat lieve poesje niet boos willen maken.

    (maarja. ik wil nooit iets of iemand boosmaken, er zijn al “boosmakers” genoeg in de wereld toch? lieve mensen rulen dus ik probeer dr ook maar een te zijn ;) )