Efteling tattoo..

  • ~Martinique~Amy~

    Natuurlijk, mail me maar, mail staat altijd open. Ik ga wel met je mee;-)

  • Nanne

    ik heb er inmiddels 3.

    Een dolfijntje met een roosje op mijn rechterschouder, een klaproos op mijn linkerborst en het bijpassende flowerfairie op mijn linkerenkel… (van mary Cissely Baker)

  • archvangigi

    Ik heb zelf heel veel tatoo's maar een Efteling tattoo?? Misschien alleen als je

    dan je leven lang gratis entree hebt met een getatooerde Pardoes ofzo.. :-)

    Hoewel, de originele tekeningen van Anton Pieck lenen zich natuurlijk mooi

    als ontwerp. Tenminste sommige. Ik denk niet dat iemand dat al heeft. :-)

  • ~Martinique~Amy~

    Een gat in de markt dus;-)

  • archvangigi

    Misschien heb je inderdaad mensen op een idee gebracht.. Was eerlijk gezegd

    al op internet aan het kijken en zag er al 2 die ik wel mooi zou vinden. Wie weet? ;-)

  • Angie

    Hier geen tattoo's. Zelfs niet van de Efteling. Hoewel ik vrij veel Eftelingliefhebbers ken, ken ik er niet één die een Efteling tattoo heeft. Of hij moet op een plek zitten die ik niet te zien krijg ;-). Ik zou persoonlijk sowieso nooit een tattoo nemen. Die van jou met de naam van je dochtertje er bij vind ik overigens wel heel mooi en zeker ook de gedachte er achter.

  • ~Martinique~Amy~

    Dank je Angie!

    Had me wel leuk geleken hoor iemand met een echte Efteling-tattoo:D

    Wie weet misschien laat ik er ooit wel een zetten;-)

  • Kevin O.

    Ja ja voor de schijtluizen die geen echte tattoo durft te zetten (hoor wie t zegt ;) ) heb ik hem dan.. De enige echte De Vliegende Hollander Tattoo :D Ik weet nu al waar ik hem ga zetten ;)

  • Angie

    Aaaaaaaaaahhh, die heb ik wel hier in de kast liggen. Daar had ik nog niet aan gedacht :-).

  • ~Martinique~Amy~

    Whahahaha…..dies goed, wel showen hè!;-)