Studentenkorting bij de Efteling

  • Lilian A.

    Hoi Allemaal!

    Zag net een berichtje op themepark.nl waarin iemand vraagt of het klopt dat je als student korting krijgt bij de efteling.

    Weet iemand hier meer van? Ben namelijk student en korting is altijd welkom ;-)

    Ik ga morgen al dus ik hoop een snelle reactie, alvast bedankt!

  • Conny

    Nee, dit is niet het geval:

    Entreeprijzen 2007

    kinderen tot en met 3 jaar gratis

    volwassenen en kinderen vanaf 4 jaar € 26,00

    gehandicapten*/60-plussers € 24,00

    tweedagenkaart (twee opeenvolgende dagen) € 47,00

    * Gehandicapt zijn zij, die over een zodanige zelfredzaamheid beschikken dat zij niet in staat zijn zonder begeleiding het park en/of de attracties te bezoeken. Bezoekers met een handicap mogen maximaal 2 begeleiders voor de gereduceerde prijs meenemen.

    Hier staat niks over studenten in, en dus krijgen wij geen korting,

    groetjes

    een medestudent!

  • Ad

    Je krijgt wel groepskorting (kost dan 20 euro pp uit mijn hoofd) of een combinatie lunch/entree

  • Maurice

    Nee hoor Ad, ook studenten moeten gewoon de volle prijs betalen. En er hoort ook geen combinatie lunch/entree bij, ik weet niet waar je deze onzin vandaan hebt :)

  • Lilian A.

    Helaas, helaas,

    Maar bedankt voor jullie reacties! Ik zou vandaag gaan, maar dat ging niet door…

    Nu volgende week een dag gepland, hopelijk dan!

  • Ad

    Sorry, ik was misschien wat nduidelijk. Als je met een groep studenten (of anderen) gaat, krijg je groepskorting. dit geldt vanaf 20 personen. Ook kun je met een groep een combinatie toegang/lunch of andere combinatie bestellen.

    Als student alleen moet je idd de volle mep betalen.