efteling tycoon

  • luc

    nou ik had het spel dus ook gekocht en instaleren gaat wel, maar dan begint het laden.Het laden duurt ong 15 minuten.als hij dan eindelijk geladen is dan krijg je zwart beeld en opeens weg spel en een fout melding. de bart smit had hier nog niks over gehoord maar ja er waren nog maar een paar games verkocht. ik vind hem mooi getekend en hoop dat de fout snel er uit is.Ik zit al maanden op dit spel te wachten.

  • ferenc triki

    heb het spel vandaag bij dynabite gekocht. geprobeert op pc van 1 jaar oud met 1.5 gb aan ram geheugen. werkte ie niet op. heb toen gebeld met dynabite. daar was het probleem niet bekend. Maar op themaparken.nl is het probleem wel bekend en zijn er veel mensen met problemen. weet iemand wat te doen nu?

  • lmgikke

    Yep ook bij mij laad hij wel, maar na het laden krijg ik een windows foutmelding en wordt het spel afgesloten. Wat een bagger. Ga eens goed klagen bij atari EN bij de efteling.

    Echt typisch efteling. Ook de vliegende hollander deed het de eerste keer niet. Alles moet blijkbaar in 2 keer.

  • Stefanie

    Mensen, ik snap jullie niet. Waarom nou gaan klagen bij de Efteling? Zij geven alleen maar opdracht tot het ontwerpen van het product en de eindversie die de hoge heren te zijn krijgen is nog steeds niet de versie die in de winkel komt te liggen.

    Het kan aan zoveel liggen, een fout die er op het alleslaatste moment is ingeslopen, verkeerd gedrukt (ja, dat kan ook bij fabrieken voorkomen, niet alleen met een huis-tuin-keuken computer), foute schijfjes, whatever!

    Ga dus alsjeblieft niet allemaal haat-mails naar de Efteling sturen want zij zijn enkel de klant van het bedrijf dat dit gemaakt heeft! Dankje.

  • lmgikke

    Efteling kan er WEL wat aan doen. Het is hun naam dat nu erg grote imago schade gaat oplopen. Als ze het spel zelf getest hadden waren ze er al achter gekomen dat het bijna nergens werkt. Efteling is altijd heel erg scherp op gebruik van hun merk geweest, dus zoiets als efteling tycoon is dus gemaakt met de efteling erbij, dus zijn ze mede verantwoordelijk

  • Sander

    Ik kreeg in het begin ook een wit scherm……. en een foutmelding

    Ik heb Windows Vista en heb toen de compatibiliteit gebruikt. Heb deze gezet op Windows XP (Service Pack 2), en kan het spel zonder problemen spelen.

    Hoe doe je het?

    Met je rechtermuistoets op de snelkoppeling > eigenschappen > compatibiliteit > dan Windows XP (Service Pack 2) aanklikken > toepassen en nog een keer proberen.

    Mocht ie het nog niet doen……

    Dan weer naar de compatibiliteit gaan, een onderin aanvinken > Visuele thema's uitschakelen…..

    Nou Succes

  • lmgikke

    Vandaag gemaild met Atari

    Blijkt dat je een dedicated videokaart nodig hebt, en geen onboard op een laptop. Gelukkig deed intertoys niet moeilijk en kon ik gewoon mijn geld terug krijgen.

  • Bjorn Franken

    Een grrot gedeelte van de uitgebrachte eerste versies van efteling tycoon zijn uitgebracht met een flinke fout in het exe bestand van eefteling tycoon.exe.

    Voor ieder die nu boos willen mailen met atari kan ik vast zeggen dat je een standaard mailtje van ze krijgt deze kreeg ik

    Aan uw gegevens kan ik zien dat

    u een GeForce 6 hebt. In tegenstelling tot datgene wat op het doosje staat, vereist het spel minimaal een videokaart GeForce 6 of hoger. Indien u deze kaart niet heeft, is het inderdaad niet mogelijk om het spel te spelen. Wij vinden het uiteraard heel vervelend dat u het spel niet kan spelen. De enige oplossing is helaas het aanschaffen van een andere videokaart.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Atari Benelux

    —————————–

    Tjah wel een verschil een gforce 3 of zoals atari nu zegt een gforce 6 of hoger.

    Volgens mij weet atari heel goed dat er veel foute cdroms in omloop zijn en poeieren ze je af om maar een andere videokaart te kopen

    Helaas trapt deze jongen daar niet in ………

    Ik krijg morgen uit een nieuwe zending cdroms een nieuwe efteling tycoon wedden dat die wel werkt…

  • jolanda van der Heiden

    De efteling tycoon heeft veel gebreken. Wij hebben na een week spelen en met elke dag ergenis door alle gebreken er geen zin meer in om nog te spelen. Jammer, het had zo leuk kunnen zijn!

  • claudia

    het is belachelijk dat ze zeggen dat je waarschijnlijk een nieuwe videokaart moet kopen als je een spel maakt moet je zorgen dat ie het doet en niet dat mensen nog eens een nieuwe videokaart moeten kopenBjorn Franken schreef:

    >

    > Een grrot gedeelte van de uitgebrachte eerste versies van

    > efteling tycoon zijn uitgebracht met een flinke fout in het

    > exe bestand van eefteling tycoon.exe.

    > Voor ieder die nu boos willen mailen met atari kan ik vast

    > zeggen dat je een standaard mailtje van ze krijgt deze kreeg ik

    >

    > Aan uw gegevens kan ik zien dat

    > u een GeForce 6 hebt. In tegenstelling tot datgene wat op het

    > doosje staat, vereist het spel minimaal een videokaart

    > GeForce 6 of hoger. Indien u deze kaart niet heeft, is het

    > inderdaad niet mogelijk om het spel te spelen. Wij vinden het

    > uiteraard heel vervelend dat u het spel niet kan spelen. De

    > enige oplossing is helaas het aanschaffen van een andere

    > videokaart.

    >

    > Onze excuses voor het ongemak.

    >

    > Met vriendelijke groet,

    >

    > Atari Benelux

    >

    > —————————–

    > Tjah wel een verschil een gforce 3 of zoals atari nu zegt een

    > gforce 6 of hoger.

    > Volgens mij weet atari heel goed dat er veel foute cdroms in

    > omloop zijn en poeieren ze je af om maar een andere

    > videokaart te kopen

    > Helaas trapt deze jongen daar niet in ………

    > Ik krijg morgen uit een nieuwe zending cdroms een nieuwe

    > efteling tycoon wedden dat die wel werkt…