shell zegels efteling

  • bianca

    hallo allemaal,

    van mijn zwager hebben we zegels gehad voor korting op de efteling, er staat op dat ze tot 3 sept bruikbaar zijn. nu is mijn vraag, houd dit in dat je ze tot 3 sept in de efteling mag gebruiken of dat je ze tot 3 sept bij de shell in mag wisselen en dat je kaartjes tot het einde van het eftelingseizoen kan gebruiken?

    wie ooo wie kan mij daar duidelijkheid in geven

    gr bianca

  • Silvia

    Dit schrijdt Shell op hun site

    *Actievoorwaarden

    Bij elke 5 liter Shell Euro 95 en Shell Diesel of bij aankoop van een drankje, 1 Efteling-zegel als bedankje. Bij elke 5 liter V-Power of V-Power Diesel van Shell krijgt u 2 Efteling-zegels, dus spaart u twee keer zo snel!

    Het aanbod is geldig van 9 juli tot en met 3 september 2008, dus zorg dat u niet te lang wacht. Bij volle Shell Efteling-spaarkaart met 20 zegels krijgt u 5 euro korting cadeau op een Efteling-toegangskaart met een waarde van 27 euro.

    Let op!: maximaal 1 volle spaarkaart (= maximaal 5 Euro korting) per Efteling toegangskaart.

    Bovendien betaalt u bij de kassa van de Efteling van 7 juli t/m 24 augustus, 29 euro voor uw kaart, en bij Shell ook zonder te sparen slechts 27 euro, waardoor u dus 2 euro per stuk bespaart. En als u bij de Efteling winkels Marskramer en Valies binnenloopt, ontvangt u met uw voucher 10% korting op wat u koopt.

    Wellicht denkt u van wel, maar deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties van Shell. De volle spaarkaart kunt u bij de kassa van de Efteling niet kwijt, maar alleen als u ermee naar Shell Shop rijdt. Bovendien moet u het echt met de Efteling-stickers doen, want een volle spaarkaart is niet inwisselbaar voor poen.

    Zelf denk ik voor 3-9 kaarten inleveren toegangskaarten gebruiken voor oktober.