De Efteling en Albert Heijn initiëren al een aantal jaar een succesvolle samenwerking op het gebied van sparen voor korting op Efteling-tickets. Om deze samenwerking voor alle doelgroepen nog interessanter te maken, zijn vanaf 24 maart aanstaande op de zuivelpakken van Albert Heijn, 16 verschillende Efteling-designs te zien. De designs zijn een combinatie van attracties en sprookjes en laten zodoende de diversiteit van de Wereld van de Efteling zien.
In totaal worden zuivelliefhebbers 10 weken lang via de pakken attent gemaakt op het feit dat de Efteling voor ieder wat wils biedt en geschikt is voor jong en oud.
De aansprekende afbeeldingen bevorderen de bezoekintentie, geven een klein voorproefje op een bezoek aan de Efteling en bevatten per design leuke elementen.
Zo vertelt de uil een grappig mopje of weetje, bekijkt men na het scannen van de QR-code een filmpje, is er in ieder design een zoekopdrachtje verwerkt en maakt men, door middel van het beantwoorden van twee meerkeuze vragen op de achterzijde van het pak kans op het winnen van sprookjesachtige prijzen. Met als hoofdprijs een overnachting in het Sprookjesbos. Meer informatie op efteling.com/ah
Bron: Efteling
In totaal worden zuivelliefhebbers 10 weken lang via de pakken attent gemaakt op het feit dat de Efteling voor ieder wat wils biedt en geschikt is voor jong en oud.
De aansprekende afbeeldingen bevorderen de bezoekintentie, geven een klein voorproefje op een bezoek aan de Efteling en bevatten per design leuke elementen.
Zo vertelt de uil een grappig mopje of weetje, bekijkt men na het scannen van de QR-code een filmpje, is er in ieder design een zoekopdrachtje verwerkt en maakt men, door middel van het beantwoorden van twee meerkeuze vragen op de achterzijde van het pak kans op het winnen van sprookjesachtige prijzen. Met als hoofdprijs een overnachting in het Sprookjesbos. Meer informatie op efteling.com/ah
Bron: Efteling