bezoek efteling wanneer? en welke attracties

  • Gemma

    Ik ga als ‘de rest’ ook gaat :P Ik ga ECHT NIET in mijn eentje door het park lopen… Heb het 1 keer een uurtje geprobeerd: NIKS VOOR MIJ!!! En wat het dan ook is: voorjaar, zomer, najaar! Boeit niet!! :D Gewoon doorlopen!! :D:D:D:D

    en ja, wat bezoek ik dan (nou ja, eigenlijk wij dus :D) Pirana meestal, Rode Neuzen Reis, Sprookjesfeest (1,2 of 3 keer…. Ligt aan de acteurs. en bij mij vooral aan 1 bepaalde acteur :P) En af en toe de sprookjesshow… (3 keer geweest in 5 eftelingbezoeken……) Tja en verder…….. Waar we naar toe gaan, daar gaan we in ;)

  • Nanne

    Gwen… ik ben 4 uur onderweg….. vanuit Assen… dus ik win het nog steeds haha! ;-)

  • Gwen

    Ok Nanne, jij wint!

  • @je Perzia

    Ik ben nog niet geweest naar de efteling :'( Ik woon ook in venlo, dus dat is een anderhalf uur verder, valt wel mee. ik ga het liefst in de lente of in de herfst

  • muizemeis

    In de lente is het heerlijk.

    Meestal Droomvlucht. Villa Volta vindt Rutger nu eng, daar wil hij niet meer in.

    Alleen waarom is de laatste sprookjesshow om 15.00????

    Wij zijn al twee keer geweest na (basis)schooltijd op vrijdag, en dan zijn we om 15.15 in het park.

    Maar het is heerlijk om, nu we een paar maanden in Kaatasheuvel wonen, even met Rutger (net 4) te kunnen gaan. Alleen doordeweeks, dat trekt hij niet. Dus vrijdags als het lekker weer is. :-D

  • Martin

    Wij gaan elk jaar op………MOEDERDAG ( morgen dus) veel mensen hebben dan toch familieverplichtingen en is het relatief rustig in de efteling.

    Top3:

    1) Droomvlucht

    2) carnavalfestival( zoontje)

    3) fatamorgana