Oude ingang

  • Eftelfreak

    Ik zal eens opzoek gaan. Ik heb eerlijk gezegd ook nog nooit een foto gezien van Ingang Oost.

  • kaboutertje1

    Ik heb van die ingang bij de python alleen maar een plaatje van wat op de plattegrond staat!!

  • remco

    Mooi die oude ingang leuk om er weer foto's van te zijn.ben nu zelf 23 dus weet die ingang nog heel erg goed,dat ik daar als klein manneke doorheen liep,als eerste liep je dan langs de bloemen in de vorm van het woord EFTELING,dan volgens mij door de speeltuin,en daarna het sprookjesbos.Geweldig.Om eerlijk te zijn vind ik het best jammer dat die ingang nu weg is,maar ja tijden veranderen dus ook de Efteling.

  • Justice27

    Geen foto's, wel de herinnering in m'n hoofd. Jammer dat er nog geen techniek is om beelden uit je hoofd uit te printen!

    ;-)

  • pietje bell

    J a de oude ingang is heel mooi en jammer dat die niet meer gebruikt wordt. in 1994 was die er toch nog ? we liepen zo nar het sprookjesbos met de kids.

    In 1996 gingen we via de ioeuwe ingang en ik was heel mn orientatie kwijt kon de ingang van het sprookjes bos helemaal niet meer vinden en liep prompt de verkeerde kant uit (naar Fata Morgana)

    hahaha

  • Eftelfreak

    Sterker nog de oude ingang is al grotendeels afgebroken.

  • Angie

    pietje bell schreef:

    >

    > In 1996 gingen we via de nieuwe ingang en ik was heel mn

    > orientatie kwijt kon de ingang van het sprookjes bos helemaal

    > niet meer vinden en liep prompt de verkeerde kant uit (naar

    > Fata Morgana)

    Dat kan ik me echt heel goed voorstellen dat je je oriëntatie compleet kwijt was met de nieuwe ingang. Ik had daar in het begin ook wel last van. Je kwam ineens aan zo'n totaal andere kant het park in dan dat je gewend was van de voorgaande jaren. Hoewel ik de nieuwe ingang en het theater enzo erg mooi vind, vond ik de oude ingang toch knusser op één of andere manier. En het was gewoon zo vertrouwd om aan die kant het park binnen te komen.

  • Sammie

    Ik weet nog wel dat er vroeger ook een ingang vlakblij Droomvlucht was. Dat was toen ook nog tijdens de bouw van Villa Volta. Het was toen helemaal afgeschermt met een soort van rieten/bamboe achtige omheining. :P