Python met een auto?!

  • efteltje

    ja echt waar, er heeft een auto op de python gereden, misschien kennen jullie het filmpje, misschien niet. ik ken het sinds een uur geleden. Het is wel leuk

    hier is de link:

    http://www.putfile.com/media.php?n=coaster

    veel plezier, komt trouwens van TP.nl af hoor

  • Eftelfreak

    Klopt was in 1981. Was een reclame stunt van Porsche :D

  • Angie

    Dit filmpje kende ik al. Het komt trouwens oorsponkelijk niet van themepark af maar, zoals in het filmpje ook duidelijk te zien is, van sprookjesmuseum.nl. En dat is dus dezelfde site als van de Kate Bush filmpjes :-).

    Het is overigens wel een erg leuk filmpje. Betreft ‘the making of’ van een reclame voor Porsche.

  • Martijn

    Heeft iemand toevallig ook het uiteindelijke resultaat van het filmpje? Dan bedoel ik de reclame op de manier zoals hij op de tv te zien was!

    Martijn

  • Jacko

    Ik heb het nooit op tv gezien. Volgens mij was het spotje eigenlijk speciaal gemaakt voor in de bioscopen en daar heb ik het vroeger ooit 1 keer gezien.

  • Eftelfreak

    Spotje is weldegelijk op tv geweest hoor :) Ik heb het op band staan.

    Kan het nu alleen niet overzetten omdat ik wacht op onderdelen voor m'n N1700 recorder.

    Maar zodra ik hem aan de gang heb zal ik het spotje hier plaatsen.

  • Nanne

    ik kende het ook al.

  • Jacko

    Oh, dan heb ik het helaas gemist op tv.

    Maar ik ben benieuwd naar het filmpje :)

  • Justice27

    Ik herinner me ook nog een andere stunt met de python, volgens mij een Belgische stuntman die zich in de bocht vast liet ketenen aan de rails en zich net kon bevrijden voor het aanstormende karretje. Herinnert iemand zich dat nog? Of heeft er zelfs beelden van?