Magische bol

  • E-Park

    Hallo ik wil de dvd de magische bol gaan aanschaffen.

    kan iemand mij vertellen wat voor fragmenten er allemaal op deze dvd staan? :)

  • Prins Maurice

    Even zoeken, daar zijn geloof ik al een paar topics over :)

  • Perzia

    Ik vind dat ze veel laten zien van het park. Ik denk dat er zoveel negatieve reacties waren op bepaalde foutjes, maar ik vind deze niet zo erg.

    Bijvoorbeeld, de dvd is onderverdeeld in rijken en als je marerijk gaat kijken, krijg je eerst een minuut de promenade te zien. Of bij de sprookjesshow zit een storing van een seconde. Ik maak me hier niet zo druk om, al is dit wel slordig. O ja en bij het menu staat iets van de historie van villa volta, terwijl je alleen de attractie krijg te zien en niks van geschiedenis van villa volta

    Misschien is het leuk om effe te zeggen hoe deze dvd in elkaar zit.

    In het menu kun je een van de vier rijken kiezen. En dan krijg je stukjes te zien van dat rijk. (niet de hele attratie, maar stukjes.)

    En bij een tweede menu zie je een stukje geschiedenis, stukje van villa volta, de sprookjesshow en de winterefteling.

    De magische bol bij van leest 15,95 kost, dus geen normale prijs van 20 euro. Anders had ik t denk ik niet gekocht als die niet was afgeprijsd, want dat scheelt toch weer 4 euro (10 gulden)

    Ik hoop dat je hier iets aan hebt

    groetjes Perzia @je

  • E-Park

    Ik had het ook gevraagd aan iemand , er staan dus de volgende dingen op:

    -sprookjesshow

    -winter efteling

    -historie

    - fragmenten van alle attracties

    - 4 efteling onride videos

    -en nog een paar dingen..

    Is deze dvd ook bij van leest te koop ?

  • Eftelboy

    In het geheim staat de villa volta invalide show er ook op ;)