foto's 08-05-05 ~Stefanie~

  • Stefanie

    Hey luitjes,

    Het was vandaag weer lekker efteling weer, een beetje koude wind maar die weten we wel te trotseren als echte eftelingers :P Heb wel een paar foto's kunnen maken, maar mijn camera werkte niet echt mee… De resultaten hieronder :D

    Oja, wie zei er hoi tegen mij richting prommenade? Vast wel iemand van hier die ik ken (of mij kent) maar ik heb even geen flauw benul wie dat dan was??? :D

    Broedseizoen he… :D

    Eindelijk eens zonder zijn hand voor zijn gezicht :D

    Groetjes, Stefanie

  • Vogel Rob

    Hele mooie foto's, vooral die van ruigrijk vind ik mooi.

    Broedseizoen he… :D

    Ja, dat is leuk, je komt ze in het hele park*D tegen, dit zijn niet de enige…

    Vogel Rob

  • Angie

    Leuke plaatjes Stefanie. Het lijkt op jouw foto's alsof het weer erg rustig was in het park vandaag. Klopt dat?

  • Stefanie

    ja idd, kon vrijwel zo doorlopen bij droomvlucht… dan weet je wel hoe laat het is :D

    Groetjes, Stefanie

  • Martin

    Het was vandaag zo rustig in de efteling dat we 3 keer achterelkaar in droomvlucht zijn geweest,2 keer achtelkaar in vogelrock en de Python, en 3 keer achterelkaar in fta morgana en carnaval festival ( ja de doedelzakspeler staat er weer).

  • Stefanie

    He martin, volgende keer graag je eigen topic openen, dat is niet alleen wat overzichtelijker maar ook minder irritant :D

    Groetjes, Stefanie

  • Martin

    Sorry Stef…….foutje…is reeds gedaan…..Stefanie schreef:

    >

    > He martin, volgende keer graag je eigen topic openen, dat is

    > niet alleen wat overzichtelijker maar ook minder irritant :D

    >

    > Groetjes, Stefanie