TV-tip: kinderprogramma Koekeloere opname in Efteling

  • John

    Vanmorgen werden er opname gemaakt door een TV-ploeg voor het kinderprogramma Koekeloere in en rondom het sprookje van Roodkapje.

    Erg leuk om te zien, met Moffel en Pier in de hoofdrol.

    De uitzending is gepland op 1 juni

    De omgeving van Roodkapje werd kunstmatig flink in de mist gezet, aangezien er veel wind stond ging het nogal eens verkeerd.

  • Pardoes Rules

    Leuk om te zien, vroeger heb ik dit programma wel eens gekeken.

  • Angie

    Leuke foto's van de opnames! Afgelopen zaterdag werden er trouwens ook opnames gemaakt in de Efteling. Wij stonden tegelijk met de cameraploeg in de Pagode en later zat ik gelijk met ze in Droomvlucht. Davy (van Gaby) heeft ze toen aangesproken en het bleek dat ze van de BBC waren. Ik ben helaas vergeten voor welk programma en wanneer het wordt uitgezonden. Misschien kan Gaby het hier nog vermelden.

  • Gemma

    Whahahahahaha Koekeloere is echt kei grappig!!!! Wij hadden in de kleuterklas altijd poppen van moffel en piertje en om de beurt mocht iemand deze tijdens de uitzending bij zich houden :D:D

    En de efteling is kei leuk!!!!

    Duuuuusssssss dat moet wel een TOP programma worden :D:D:D:D

  • robbin

    dan koekeloeren we, koekeloere we, koekeloeren we allemaal naar koekeloere op 1 juni :-)

  • SjoerdV

    Koekeloere, dat keek ik vroeger altijd op school! Leuk om de man die onder koekeloere zit eens te zien.. Ik ben zeer benieuwd naar de uitzending, het staat alvast in mijn agenda. :)

  • Justice27

    O, waren ze daarvan! Ik was vandaag ook in het park en ik heb ze zien filmen, was al benieuwd waar het voor was. We gaan zeker kijken!

  • tommie

    Vroeger waren het andere mensen die de poppen bespeelden en hun stemmen deed. Vroeger waren het de poppenspelers van tommie en pino maar nu zijn het anderen.