Foto's?

  • Gemma

    Roosje schreef:

    >

    > Gemma schreef:

    > >

    > > Roosje schreef:

    > > >

    > > > Ik heb toch vaak het idee dat foto's plaatsen hier niet

    > echt

    > > > nut heeft.

    > > > Maar zie ik dat dus verkeerd?

    > >

    > > Dat gevoel heb ik dus ook!!!!!!!

    >

    > Net of het niet echt gewaardeerd wordt.

    > Wordt nauwelijks tot niet op gereageerd.

    > Ook de foto's van Roja en Nils o.a.

    > Prachtfoto's…maar reacties…ho maar.

    STAANDE OVATIE VOOR ROOSJE :D:D

  • John

    Roosje schreef:

    > Net of het niet echt gewaardeerd wordt.

    > Wordt nauwelijks tot niet op gereageerd.

    Heej Roosje, foto's kunnen toch wel gewaardeerd worden zonder dat er op wordt gereageerd hoor.

    Ik ga echt niet meer op ieder forum bij foto's reacties plaatsen als “mooie foto's” ofzoiets.

    Je moet niet om die reden geen foto's meer plaatsen, als er negatieve reacties komen is het wat anders.

    Ik vind doorgaans alle fototopics mooi, alleen als ik een orginele of uitspringende foto zie, zal ik zeker niet nalaten om te reageren.

    Maar ik denk ook dat het soms allemaal wel een beetje te veel wordt, of dat we een beetje fotomoe zijn.

    Met iets orgineels komen wordt wel erg moeilijk als ieder baksteen of artiest al 80x voorbij is gekomen jaar in jaar uit.

    Groeten John

  • Twinkelaar

    Dat klopt. Maar het is toch altijd leuk voor mensen die er niet om de week komen…:D

  • attractiepark-fan

    Geloof me Roosje, er zijn meer mensen die die foto's bekijken dan je denkt. Misschien dat de Moderator een keer het aantal kliks kan weergeven op deze pagina. Ik denk dat er “stiekem” veel mensen zijn die hier wel alles bekijken maar zelden reageren (including me).

  • Justice27

    Ik geniet echt van alle mooie foto's. Maar omdat het prikbord vaak al zo vol staat met allerlei berichten en je elke keer als iemand er iets nieuws bij zet een melding krijgt dat het nieuw/ongelezen is, geef ik niet altijd een reactie. Maar ik waardeer het echt hoor!!