sprookjesshow

  • donald

    Heeft er iemand foto`s van de nieuwe sproojesshow van Hans Andersen ?

  • Gemma

    Whahahahaha, ik denk niet dat iemand die heeft. En als ze die al zouden hebben, zouden ze die waarschijnlijk niet plaatsen. Dat zou namelijk illegaal zijn. (het is verboden foto's/beeldopnames te maken!)

  • donald

    Ik kan me nog herinneren dat voorgaande jaren er altijd wel foto`s te zien waren van de wes.

  • Gemma

    donald schreef:

    >

    > Ik kan me nog herinneren dat voorgaande jaren er altijd wel

    > foto`s te zien waren van de wes.

    Ja, maar dit jaar is het allemaal veel strenger, volgens mij. Bij de wes werd enkel gezegd dat er niet geflitst mocht worden, dus werden er foto's zonder flits gemaakt (alhoewel ik me wel kan herinneren dat mensen ook daarop aangesproken werden, maar dat terzijde!). Dit jaar is er een totaal verbod!

  • TinkY

    hoi Hoi klopt helemaal! Bij wes (oude efteling show) mocht je foto's maken maar zonder flits.Ik heb het toen bij elke voorstelling gedaan die ik zag.

    De nieuwe show mag je nix meer. Wel jammer.

    Heb de nieuwe show 1x gezien (ze zeggen nix voordat het begint over foto's),

    maar toen werd en af en toe wel geflist en kregen ze direct op hun dak.

    gr Jantina

  • Hilde

    Hoe is die sprookjes show, is het weer een showballet-flauwekul of hebben ze eindelijk dezelfde stijl weer terug al bij de eerste show (1998/1999)???

  • Angie

    Nou tegenwoordig wordt er voor iedere voorstelling uitgebreid vertelt dat je geen foto's mag maken, niet mag filmen en dat je je mobiele telefoon uit moet zetten. En er wordt inderdaad zeer streng opgelet.

  • Angie

    De show van 1998/1999 heb ik (helaas) nooit gezien en de WES slechts drie keer omdat ik daar weinig aan vond. Maar de huidige show heb ik gedurende vijf bezoeken aan de Efteling inmiddels een keer of zeven, acht gezien en ik blijf hem geweldig vinden. Heel anders dan de WES en vele malen leuker. Ik vind de sfeer die de show uitstraalt super. De muziek/liedjes zijn aanstekelijk en veelal vrolijk (op één na, het sololiedje van het Lelijke Eendje). Er wordt veel meer live gezongen dan bij de WES, wat ik persoonlijk ook een hele verbetering vind. Verder zit er een geweldige dansscène in het sprookje van de Rode Schoentjes. Een zeer aanstekelijke dansscène vind ik zelf. De de rol van het standbeeld van H.C. Andersen is absoluut geweldig en is dan ook mijn favoriet.

  • pardijntje

    Helemaal met je eens. Ik vind deze show tig keer leuker dan de vorige! En bijna alles live!

  • Hilde

    Is inderdaad een geweldige show!!!

    ze hebben de shows van vorige jaren ver overtroffen!!!!!Vooral “beeld ” is erg goed!!