Haha, frapant om te zien dat heel veel mensen Pandadroom tegen de vlakte willen zien gaan. Ik behoor daar zelf ook bij, dus mij hoor je niet klagen over die mening
Als ik de baas was zou ik iets doen wat heel extreem is … Ik zou heel het huidige Ruigrijk afbreken om het op een andere lokatie buiten de bestaande parkgrens opnieuw op te bouwen. Dan is er veel ruimte om binnen de bestaande grenzen op de sprookjesweg verder te gaan met mooie darkrides enzo. Via een aparte promenade of iets dergelijks kan er dan voor worden gekozen om naar het nieuwe Ruigrijk te gaan. In dat nieuwe Ruigrijk kan er dan ook meteen worden gewerkt aan een echte thematisering en daar is dan ook voldoende ruimte om wat meer ‘Ruigrijkdingen’ te bouwen in een mooie Eftelingse stijl. Dus … als het aan mij ligt komt het Ruigrijk dan als het ware los van het bestaande park.
Ach, eigenlijk zou ik het gaan gooien op expansie van het hele park, want alleen op die manier blijft er veel natuur binnen de huidige parkgrens bestaan.