Efteling 12-5-05

  • John

    Vandaag weer een half dagje Efteling, en het was voor een doordeweekse dag aardig druk.

    Er stonden veel mensen voor de poort om 10 uur.

    De Kombuys 12-5-05, hout gaat hier een duidelijke rol spelen

    Lekker kontje :D

    Drukte in het Sprookjesbos.

    Bij Vogelrok was men de wanden aan het bijwerken, één van de schilders vertelde mij dat de verf vorig jaar tijdens de winter om sommige plekken niet goed gehecht was en daarna is het gaan bladderen.

    Vandaag werden de slechte plekken bijgewerkt, en morgen komt er een nieuwe laag vernis op.

    De huidige wandschildering moet volgens de schilders zo'n 7-8 jaar meegaan.

    (Men schildert trouwens met gewone standaard buitenlatex).

    Nog een foto voor de bloemenliefhebbers onder ons. :D

    En zo zag de parking er rond 2 uur uit, het was een redelijke druke dag vandaag.

    Eftelgroeten John

  • Perzia

    Ik wauw dat ik ook zn baantje had als schilder :D

    Hele mooie fotos hoor

  • Stefanie

    Die met die struisvogel is echt grappig en goed gelukt! heel mooi gedaan, leuke foto's :D

    Groetjes, Stefanie

  • Mastodon

    Struisvogel, HELP, lopen die los door het park.

    Nee joh dat is een pauw.

    Cheerz,

    Barry

  • Angie

    Ziet er weer gezellig uit John. Zo druk heb ik het dit jaar inderdaad nog niet of nauwelijks gezien. We beter voor de zaken natuurlijk, al hou ik zelf erg van rustige dagen. Maar ja, daar kan de Efteling natuurlijk niet van bestaan. Ik ben benieuwd hoe de Kombuys er nu uiteindelijk uit zal gaan zien. Ik denk heel anders dan ik had verwacht als ik jouw foto zo zie.

    Deze foto vind ik echt een topper!

  • annelies.

    Mastodon schreef:

    >

    > Struisvogel, HELP, lopen die los door het park.

    >

    > Nee joh dat is een pauw.

    >

    > Cheerz,

    > Barry

    Struisvogels hebben ze in de Efteling niet maar wel pauwen, die zijn te vinden op het sint. nicolaesplein.

  • pardijntje

    De foto's zijn weer top!

  • Ron

    Zo vaak krijg je ook niet de kans om het achterwerk van een pauw op de foto te zetten. Ik vind hem geweldig!

    Grtz,

    Ron

  • Stefanie

    *bloos* daar heb ik wel vaker last van, foute namen of dingen noemen :P Nouja, jullie snappen me wel he? :D

    Groetjes, Stefanie

  • Louise

    Je kunt hem inlijsten hoor!