waar kun je mooie trouwfoto's maken???

  • claudia

    mijn zus die gaat 24 juni trouwen in kaatsheuvel en ze gaat natuurlijk traditie getrouw foto's maken in de efteling.

    maar nu heeft ze een fotograaf uit (ik dacht ) Oosterhout die natuurlijk de standaard foto plekjes kent voor een trouwerij.. maar kunnen jullie mij helpen aan bijzondere plekjes??

    ( ik ken de efteling redelijk goed en heb ook vele malen er gelopen maar ken de efteling qua fotografie lang niet zo geod als jullie natuurlijk..)

    groetjes claudia

    ( wij wonen in het lelystad maar omdat we in kaatsheuvel hebben gewoond wilde mijn zus graag hier trouwen…is ook gemakkelijk voor de fam. die hier nog woont overgens :D )

  • Prins Maurice

    Uiteraard bij het kasteel van Doornroosje :)

    Maar ook voor Villa Volta (alhoewel, daar zit nu zo'n lelijke oranje alarmlamp :(), bij het Efteling Theater, maar mijn moeder liet ~bij het trouwen ook foto's maken buiten en binnen in het Efteling Hotel :)

    Natuurlijk zijn er ook heel veel groene, bloemrijke plekjes in de Efteling.

    Denk bijv. aan het bloemenstuk van de Bob naar de ingang van de Piraña, daar is een grote kastanjeboom met rodondendrons (dacht ik?), en op de achtergrond een grote Pirañawaterval.

    Ook is Fata Morgana een goed idee, op het Fata Morganaplein, voor de toren.

    En misschien nog met de Halve Maen op de achtergrond (Schipschommel)? Het ligt er maar net aan wat ze mooi vinden!

    Oh ja, het Anton Pieckplein is ook erg mooi voor trouwfoto's, veel bloemen en echte Pieckse huisjes.

    En natuurlijk, voor de ingang! Zowel binnen het park als buiten het park, overal is het mooi!

    Oh ja, wist je trouwens dat mensen die trouwen en in de Efteling de foto's maken gratis de Efteling inmogen?

    Veel succes met de trouwfoto's!

  • Prins Maurice

    Oh ja, en natuurlijk zijn er in het Sprookjesbos tientallen plekken!

  • claudia

    ja ik wist dat je 2 uur lang met 6 personen gratis de efteling in mocht…. echt gaaf toch..!!

    ik ben erg benieuwd hoe de foto's gaan worden… ( nog eenmaandje wachten…:D )

    groetjes claudia

  • Laafje23

    Wij zijn in 2001 getrouwd en uiteraard omdat wij super Eftelingfans zijn ook foto's gemaakt in de Efteling met een fotograaf.

    Wij hebben toen gekozen voor het sprookjesbos en de Laven.. maar die 2 uurtjes waren zo voorbij en we hadden alles redelijk snel gedaan.

    Maar het was echt de moeite waar het zijn hele mooie foto's geworden.

    Groetjes

  • Angie

    Erg tof dat je zus in de Efteling haar trouwfoto's gaat maken. Die worden vast heel mooi. Ik heb wel zo m'n favoriete plekjes waar ik dan in ieder geval naar toe zou gaan om foto's te maken. Het zijn denk ik wel wat voor de hand liggende plaatsen, maar ze zijn dan ook erg mooi. In het Sprookjesbos zou ik in ieder geval naar de volgende plaatsen gaan: Kasteel van Doornroosje, pleintje bij Langnek en het Herautenplein. Ook het Anton Pieckplein zou ik zeker bezoeken. Leuk lijkt het me om hier foto's te maken van het bruidspaar in de verschillende draai- en zweefmolens. Misschien iets minder voor de hand liggend, maar vast heel mooi zijn foto's gemaakt in en rond het Carousselpaleis. Vergeet vooral niet een rondje met de Stoomcarrousel te maken. Levert vast en zeker mooie plaatjes op.

    Overige mooie locaties zijn te vinden rondom het Spookslot en bij de Fata Morgana.

    Veel plezier op 24 juni :-).

  • muizemeis

    Nou, vergis je niet. De tijd die je hebt om foto's te maken is zeer kort.

    Van te voren bedenken waar en een beetje hoe. Dat hebben wij ook gedaan.

    Of gewoon al wat foto's gaan maken op de plekken die je leuk lijkt, kan je zus al een beetje zien hoe en wat.

    Onze foto's zijn allemaal gemaakt bij het Volk van Laaf. Er zijn daar super mooie plekjes. Een foto hebben we op het bankje van het Doornroosje kasteel, en in de Chinese tuin bij de Nachtegaal zijn er ook een paar gemaakt.

  • Vogel Rob

    Pas geleden hebben kennissen van ons ook trouwfoto's laten maken in de Efteling, de mooiste was toen bij Fata Morgana, vanaf het Dwarrelplein en natuurlijk ook in het sprookjesbos, Hans en Grietjes bijvoorbeeld, of het Volk van Laaf, ook een topper.

    Vogel Rob

  • ikke

    Heb je nog een cameraman nodig om de bruiloft vast te leggen?

  • claudia

    nee fotograaf is al geregeld ikke… :D

    groetjes claudia