1 jarige naar de efteling?

  • muizemeis

    Nou, Pegasus:niet doen.

    Wel doen: sprookjesbos en Droomvlucht.

    De kleine doet allerlei indrukken op, en een dag is gauw erg lang. Zeker een buggy meenemen waar de kleine in kan slapen! (Of ff rusten)

    Rutger nam ik ook mee in Villa Volta als baby, ging prima, maar nu als 4 jarige vindt hij het eng.

    Carnaval Festival: zeer leuk!!!!

    De sprookjesshow in het Theater: niet doen. Tenminste, dat is mijn ervaring, het duurt te lang, en een kleintje kan niet stilzitten en alles volgen. De Show is in Sprookjesbos: weet ik niet of je kindje dat trekt. Als je kind net 1 jaar is, heeft het weinig zin, maar als je kind al de 2 jaar nadert, is het veel leuker.

    Veel plezier!!!!

  • Rick

    Vogel Rob schreef:

    >

    > Rick schreef:

    > Een 1 jarige in de Pegasus :?

    >

    > Ik heb nog nooit ergens gezien dat je 1,20 meter moet zijn.

    > Vaak zitten er ook hele kleine kinderen in, dus volgens mij

    > mag het wel.

    Volgens mij snapte jij mijn opmerking niet helemaal, dat het niet verboden wordt is tot daar aan toe maar of het ook wel verstandig is om een 1 jarig hummeltje mee de pegasus in te nemen…. ik dacht het niet!

  • Justice27

    Nog even een tip, erg belangrijk om op te letten: Als je kind in een buggy/wandelwagen/kinderwagen zit, zorg er dan voor dat het warm aangekleed is, zonodig met muts èn handschoenen. Lijkt overdreven in de lente, maar vergeet niet dat je kind continu stilzit en snel afkoelt. Zelf heb je dat niet zo snel in de gaten, omdat jij wel loopt en de wagen duwt, dus zelf heb je het wel warm.

    Ik denk hieraan, omdat ik vorig jaar een Frans echtpaar met een baby helemaal huilend en in paniek naar me toe kreeg met de vraag naar EHBO. De handjes van het kind waren ijskoud en helemaal blauw, ze kon ze niet meer bewegen en was flink onderkoeld. En die dag was het echt niet ontzettend koud….. Echt zielig!