bob baan

• chris

stelling: De nieuwe bobbaan sleetjes zijn een achteruitgang

• Prins Maurice

Tja, als er kussentjes in hadden gezeten had ik ze wel meer gewaardeerd (nu ook wel hoor :D) maar ze zijn nu zo ruw…

Maar goed: ik vind ze een vooruitgang! :)

• Stefanie

Ach, aan de ene kant is het zitcomfort wel een stuk vooruitgegaan, maar aan de andere kant mis je juist de spanning van het alleen maar vastzitten met één klein beugeltje en ook nog kunnen verschuiven. De buitenkant vind ik wel mooier alhoewel de vorige bobsleeen er qua geheel toch beter bij pasten. Ik blijf dus maar in het midden, geen voor maar ook geen achteruitgang :D

Groetjes, Stefanie

• Gemma

Ik vind er twee voordelen en 1 nadeel aan zitten: de voordelen: de wachtrij is minder lang en je zit lekkerder. Het nadeel: je bent het ‘bobgevoel’ kwijt.

Ik vind het wel een vooruitgang!

• Angie

Ik vind de nieuwe sleetjes een hele vooruitgang. Ik vind ze vele malen aangenamer zitten dan de vorige en om te zien vind ik ze ook veel mooier. Daarnaast hebben ze ook nog eens het voordeel dat de wachtrij korter is dan wel sneller gaat en dat is erg prettig. Ik ben in de zes keer dat ik tot nu toe de Efteling heb bezocht dit seizoen al vaker in de Bob geweest dan gedurende het hele vorige seizoen :-). En ik doe de baan nog steeds met evenveel zo niet meer plezier dan voorheen.

• NP. Stardum

Angie schreef:

>

> Ik vind de nieuwe sleetjes een hele vooruitgang. Ik vind ze

> vele malen aangenamer zitten dan de vorige en om te zien vind

> ik ze ook veel mooier. Daarnaast hebben ze ook nog eens het

> voordeel dat de wachtrij korter is dan wel sneller gaat en

> dat is erg prettig. Ik ben in de zes keer dat ik tot nu toe

> de Efteling heb bezocht dit seizoen al vaker in de Bob

> geweest dan gedurende het hele vorige seizoen :-). En ik doe

> de baan nog steeds met evenveel zo niet meer plezier dan

> voorheen.

Helemaal mee eens kan er niks meer aan toevoegen.

Voor mijn ook een vooruitgang dus :-).

• Eftelfreak

Kwa zit plaatsen vooruitgang maar het uiterlijk is gewwoon lelijk :( Echt niet om aan te zien die vreselijke Pardoes voorop :(

• Kevin Olfers

ik vind het wel gezellig hoe het zit naast elkaar alleen vind het niks dat het hout achtig moet zijn.

kevin

• Prins Maurice

Pardoes op de voorkant? :?

• Justice27

Tja, het echte bobslee gevoel is weg, maar verder is het op alle fronten een vooruitgang. Eindelijk eens van die ellenlange wachttijd af!