Villa Volta

  • michael

    Goed dat er eindelijk onderhoud plaatsvind bij villa volta maar die muurtjes zijn echt leliiijjjk geschilderd :O…dat laten ze hopelijk toch niet zo zitten?

  • Erik

    ze passen egt nie bij de stijl van het huism ik hoop dat ze daar nog iets aan gaan doen

  • ikke

    waar maken jullie je druk om

    ze zijn er nog volop mee bezig!

  • Prins Maurice

    Nee, ze zullen het nu inderdaad vast wel zo laten liggen en er nooit meer iets aan doen. 8-)

  • Stratus

    Die verf is letterlijk van de muren afgehaald en ze gaan nieuwe verflaag opzetten, vandaar die cementachtige kleur.

    Het komt wel goed hoor, hoewel ik deze kleur nog mooier vind!

  • Rick

    Wat is het toch makkelijk om fotos te gebruiken zonder te vermelden wie de foto heeft gemaakt en waar deze vandaan komt….. bronvermelding noemen we dit.

    Om een lang verhaal kort te maken: de foto is gemaakt door Gerben en staat op themepark.nl./efteldingen.nl

    Misschien heel kinderachtig van mij, maar even iemand bedanken die de moeite neemt om dit soort fotos te maken lijkt mij wel zo netjes!

  • eftelingetje

    ik vind dat als ze nog volop bezig zijn.. altans dat zegt ikke. (want daar heb ik eigenlijk niet zoveel op gelet)

    dan hoeven jullie ook nie te klagen enzo dat het niet mooi is want het is amper af..

    groetjes eftelingetje

  • Joep

    Uhm, Ja Rick….,

    Dit is erg kinderachtig…., maar dat zijn we gewend van je he!

    Groeten

    Joep