gezocht : willem wever efteling vraag

  • robbin

    ik zit al een tijd te denken dat ik een vraag voor willem wever wou insturen

    maar heb het nog nooit echt gedaan omdat ik geen leuke en origineele vraag wist

    ik ben van plan het u wel te doen met een leuke efteling vraag zodat ik naar het park kan om de vraag te laten beantwoorden.

    wie helpt mij met een leuke en origineele vraag

    die stel aan deze eisen.

    *niet al te moeilijk denken, het moet immers door een kind van 11 bedacht zijn

    *hij MOET origineel zijn

    * het moet een vraag zijn die je zelf zou uitkiezen ( als je daar werkte ) voor het programma

    alvast bedankt

  • claudia

    tja als jezelf eens nadenkt wat er allemaal in de afteling staat en dan gaat nadenken over hoe iets zou werken ofzo dan heb je al een vraag voor Willem Wever te pakken zou ik zeggen..

    TIP… denk eens aan de wild water baan (piraná)

    en hoe dat werkt…

    groetjes claudia

  • doortje-efteling

    waarom gebruikte anton piek van die maffe kleurtjes en niet gewoon groen geel blauw en rood?

    waarom zit er klasieke musiek in de paddestoelen en niet gewoon K3 of een kinderliedje?

    hoe kan het dat in de efteling bij de show een mevrouw de ene keer een zwaan is en nog geen minuutlater alweer in “gewone” kleren op het podium staat?

    vooral die laatste vraag is een goeie, want dan mag je backstage bij de show :P

    of:

    hoe kan toffeetje vliegen?

    hoe kan het dat bij de ESS altijd het goede doek valt?

    waarom lijkt het lelijke eensje echt te zwennen tussen die blauwe lappen bij de ESS?

  • efteltje

    -hoe maken ze die hoge golven in de pirana

    -hoe kan het dat je in de attractie pandadroom in de efteling 3d ziet als je alleen een brilletje opzet

    -hoe kan het dat je in villa volta het idee hebt dat je over de kop gaat zonder dat je het werkelijk echt gaat?

  • robbin

    doortje-efteling schreef:

    >

    > waarom gebruikte anton piek van die maffe kleurtjes en niet

    > gewoon groen geel blauw en rood?

    >

    > waarom zit er klasieke musiek in de paddestoelen en niet

    > gewoon K3 of een kinderliedje?

    >

    > hoe kan het dat in de efteling bij de show een mevrouw de ene

    > keer een zwaan is en nog geen minuutlater alweer in “gewone”

    > kleren op het podium staat?

    >

    > vooral die laatste vraag is een goeie, want dan mag je

    > backstage bij de show :P

    >

    > of:

    >

    > hoe kan toffeetje vliegen?

    >

    > hoe kan het dat bij de ESS altijd het goede doek valt?

    >

    > waarom lijkt het lelijke eensje echt te zwennen tussen die

    > blauwe lappen bij de ESS?

    backstage lijkt mij ook wel cool

    ik ga zeker een vraag van jouw of efteltje gebruiken hoor

  • robbin

    en nog een vraag, wie is toffeetje

  • Vogel Rob

    Je kan wel een goede vraag verzinnen, maar uit ervaring weet ik dat ze bij willem wever bijna nooit je ingestuurde vraag in het programma gaan beantwoorden. Een vriend van mij had ook wel eens een (goede) vraag ingezonden, maar hij kreeg een hele andere in het programma zelf.

    Vogel Rob

  • robbin

    wat bedoel je, moets hij een andere vraag laten beantwoorden in het programma

  • Vogel Rob

    robbin schreef:

    >

    > wat bedoel je, moets hij een andere vraag laten beantwoorden

    > in het programma

    Ja, meestal wel, ze hebben standaard vragen en dat hebben ze van tevoren gepland.

    Vogel Rob

  • robbin

    maar mocht je vriendje in hte programma komen