Nominaties Muscial Award bekend

  • Roosje

    Efteling en de mucialwereld.

    Jaja, dat gaat zeker samen.

    Zo zijn er nominaties voor de Kleine Zeemeermin (Kim Lian), Wieneke Remmers, Piet de Koninck & Hartwig Dobbertin (De Kleine Zeemeermin Decorontwerp) en…… JASMIJN UTERMARK!!

    Hier zijn de nominaties terug te lezen:

    http://www.stichtingmusicalawards.nl/nominaties.html

    ——————————————————

    Wat ik nog wil zeggen:

    Jasmijn, van harte gefeliciteerd met deze nominatie.

    Ik heb je twee keer in de rol van Anneloets mogen aanschouwen en het was TOP.

    Voor mij is het duidelijk.

    JIJ moet hem winnen.

    Je hebt hem zeker verdiend.

  • Roosje

    Voor diegene die niet zo bekend zijn met het entertainment even drie foto's opgezocht waar Jasmijn als Geisha te zien is:

  • robbin

    ik kan em herinderen dat ind e tv serie er een blonde anneloets was

  • Angie

    Ah, ik zie dat in de categorie Aanstormend talent naast Jasmijn ook Jamai Loman is genomineerd. Die heb ik toevallig gezien in de rol van Barnaby Tucker in Hello Dolly. De rol waarvoor hij genomineerd is dus. Ik vond hem erg goed in die rol dus van mij mag hij deze categorie winnen :-). Verder zie ik dat ook de haai en de oester uit de Kleine Zeemeermin zijn genomineerd (Thijs van Aken & Ton Peeters). En Wieneke Remmers, wat deed die in het verleden nou ook alweer in het Efteling entertainment?

  • Roosje

    Wes en die show ervoor volgens mij.

  • Robin

    jasmijn is erg goed en moet winnen naar mijn mening

  • Stiefzoon Prik

    Ik hoop dat jasmijn hem wint……jamai heeft al een keer idols gewonnen…kan geen feest blijven :P

  • Gemma

    Stiefzoon Prik schreef:

    >

    > Ik hoop dat jasmijn hem wint……jamai heeft al een keer

    > idols gewonnen…kan geen feest blijven :P

    IDD!!!!!!!!!!!!!!!! JASMIJN:

    :D:D

  • Robin

    nu kan je ook stemmen op de site van de musical awards http://www.stichtingmusicalawards.nl/stemmen.html en ike heb natuurlijk al op jasmijn gestemt

  • Angie

    Deze stemming telt volgens mij alleen niet mee voor de echte einduitslag. Die wordt namelijk bepaald door een vakjury. De uitslag van de stemming op de website wordt zover ik het begrijp op de site zelf bekend gemaakt.