gratis eftelingbezoek en 1.20

  • Desiree, Asmara, Ferlin

    Leuk morgen gratis naar de Efteling.

    Nu wil mijn dochter al jaren in de achtbaan die over de kop gaat. Ze is precies 1.20

    Wat vinden jullie? Is dit verantwoord? De minimumlengte is ook 1.20

  • Vogel Rob

    Het is maar wat ze zelf wil, ik zou het wel aanraden ja, het is heel erg leuk, maar als ze snel misselijk wordt, dan zou ik het wel aan het einde van de dag doen, anders heb je de mogelijkheid om een dag lang met een misselijk kind door het park te lopen.

    Vogel Rob

  • jean

    is de efteling morgen echt gratis?(ALs je tussen 6 en 8 uur komt dan,he)Ik dacht nl. dat je mag komen dauwtrappen en dan of weer naar huis of tegen betaling na 10 uur verder..

  • Vogel Rob

    jean schreef:

    > of tegen betaling na 10 uur verder..

    Je kan gewoon blijven hoor, je hoeft niet te betalen om om 10 uur het park in te mogen

  • jean

    jeetje,echt waar?Dus we hoeven ‘alleen maar’ vroeg uit de veren om gratis een topdag te beleven!!bedankt voor je reactie!

  • Vogel Rob

    Graag gedaan hoor, hier heb ik het vandaan:

    21 mei: Dauwtrappen in Efteling Sprookjesbos

    18/5/2005

    De Efteling nodigt op zaterdag 21 mei wakkere bezoekers uit om te komen dauwtrappen in het Sprookjesbos. Alle bezoekers die zich tussen 06.00 en 08.00 uur bij de hoofdentree melden hebben gratis entree. In de vroege ochtend, terwijl Klaas Vaak zich klaar maakt om te gaan slapen, zijn 7 natuurkenners in het Sprookjesbos aanwezig om de geheimen van de flora en fauna te delen. Zo groeien er bijzondere planten in de Efteling en huizen er veel kleine dieren in het park: van Kleine Watersalamander en Snoek tot Chinese Nachtegaal en een familie Bosuilen. Alleen het Sprookjesbos is die vroege ochtend geopend, maar men kan vanaf 08.00 uur in theaterrestaurant Applaus terecht voor een ontbijtje tegen een zacht prijsje. En vanaf 10.00 uur kunnen de ´dauwtrappers´ gratis de gehele dag van alle Efteling-attracties genieten.

    BRON:

    http://www.efteling.nl/Pages/NewsList.aspx?UniquePageId=3&NewsPageNr=1&ParentName=Actueel