gratis dagje EFTELING was top!!

  • jean

    hallo allemaal!! Ik wilde even laten weten dat we een geweldige dag hebben gehad!!Vanmorgen om ongeveer 6.30 uur stonden wij in de EFTELING en mocht je dus gewoon gratis doorlopen! Was wel gezellig zo,met alle ‘ vroege vogels’! De andere attracties gingen dus ook eerder open,volgens ‘t personeel hadden ze niet zoveel mensen zo vroeg verwacht.Het MMDZ was echt schitterend!!(hadden we nog niet gezien)Verder heel veel gedaan,maar toch wel op tijd naar huis,m’n dochters(van 7 en 9 jr.) hadden 't wel gehad,vanaf 6.30 u.(we zijn om 5 uur opgestaan..)

  • Vogel Rob

    Leuk!! Ik was er ook, alleen pas van half vier (alleen de sprookjesshow meegepikt en toen weer weg), maar het schijnt dat het park al om 9 uur open ging, beter!

    MMDZ is natuurlijk prachtig he.

    Vogel Rob

  • hugo v d L D junior

    Ik was er vandaag ook van 7.30 tot 18.00. Ik heb het nog nooit zo druk in het sprookjesbos gezien. Toen eenmaal de hekken in het hele park waren geopent, liep het een stuk rustiger. Er was trouwens een erg lange rij bij de Python. 45 minuten wachten. Het was dit jaar de 7de keer dat ik er kwam, en het begint nu langzaam wat drukker te worden.

  • John

    Ook wij waren er vandaag, alleen niet zo vroeg. :)

  • Angie

    Jemig, wat een drukte bij de poort zeg. Volgens mij was het vandaag aardig druk in de Efteling. Leuke foto's verder, vooral deze: