foutje... bedankt

  • Mastodon

    Cheerz,

    Barry

  • robbin

    de piraa :-)

  • NP. Stardum

    Is dit nou zo belangrijk nieuws!!!

  • Angie

    NP. Stardum schreef:

    >

    > Is dit nou zo belangrijk nieuws!!!

    Het wordt toch niet aangekondigd als zijnde ‘belangrijk nieuws’. Het is gewoon iets dat iemand die vandaag de Efteling bezocht heeft is opgevallen. En belangrijk of niet, ik begrijp echt absoluut niet dat borden met dit soort fouten iedere keer weer in het park belanden. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om dergelijke borden/teksten na te kijken voordat ze definitief geplaatst worden. Ik vind het persoonlijk nogal slordig ook al vergaat de wereld verder niet of zo hoor.

  • John

    Onvoorstelbaar dat zulke zaken niet goed gecontroleerd worden alvorens ze de drukpers opgaan.

    Het is een klein iets, maar ik vind dat zoiets NIET mag gebeuren.

  • Angie

    Precies wat ik bedoel.

  • NP. Stardum

    Okay het is waar ik geef het toe, eigenlijk mag zoiets zeker niet gebeuren daarin ben ik het ook met jullie eens.

  • doortje-efteling

    dr zijn nog meer foutjes op de nieuwe parkmap, (bij zie van mij staat er trouwens wel gewoon piraña hoor)… zoek ze maar eens op :P ik weet er zo nog 2 te vinden

    (en dan heb ik de pandadroom niet eens meegeteld, dat is gewoon 1 grote fout, en niet alleen op de kaart)

  • Mastodon

    Deze foto is gemaakt bij de nieuwe plattegrond bij de wachttijdborden.

    Ik vind het gewoon erg slordig dat zoiets niet gecontroleerd wordt.

    Cheerz,

    Barry

  • efteltje

    er schijnen wel meer fouten op te staan, zo las ik op TP dat het lavenlaar op de nieuwe plattegrond in tegengestelde richting rijdt. of het waar is? no idea