Piraña

  • Twinkel

    Hoi,

    Ik zoek al geruime tijd het liedje van de Piraña van de parkband. De band die ze draaien bij Droomvlucht en Carnaval Festival. Weet iemand welk nummer dit is?

    Dus niet Bamboleo van Gipsy King, maar echt van de video die ze draaien in de wachtrij.

    Groetjes Twinkel

  • Prins Maurice

    Met dat hoge fluitje? :)

  • Twinkel

    Ja, volgens mij wel! :D

    Weet je van wie het nummer is? :D

    Groetjes Twinkel

  • Roel

    Gibsy Kings o.i.d.? Toch?!

  • Twinkel

    Nee, het is volgens mij niet Gybsy King. ;)

  • efteltje

    bedoel je niet Volare, die hoor je ook heel vaak in de wachtrij

    (volare….cantare, o o o ohh, melblu dipinto di blu)

  • Twinkel

    Hoi,

    Nee, ik bedoel echt dat liedje van de videoband die bij de droomvlucht en carnaval festival wordt afgespeelt. :)

    Sorry, als ik een beetje onduidelijk ben geweest.

    Groetjes Twinkel

  • Pepper

    Twinkel schreef:

    >ik bedoel echt dat liedje van de videoband die bij de droomvlucht en carnaval festival wordt afgespeelt.

    Ik begin onderhand langzaam te denken dat jij het gewoon over de officiele attractiemuziek van Droomvlucht en Carnaval Festival hebt, er is namelijk geen andere muziek over die beelden gezet dan de originele. (als je tenminste de VHS bedoelt, en niet de DVD,daar weet ik het niet zeker van)

    Overigens is deze attractiemuziek te koop in iedere winkel van de Efteling. :)

  • Prins Maurice

    Nee hoor, ik weet wel welk liedje hij bedoelt, het is alleen ook voor mij een onbekend liedje. En het is dus níet Bamboleo van Gipsy King, maar dit muziekje hoor je dus o.a. bij de wachtrij in Droomvlucht bij de video, en dan het stuk bij de Piraña. Ook hoor je Piraña - Holle Bolle Gijs in dit fragment, waar ook de muziek doorheen gespeeld is.

    In dit liedje wordt door één man gezongen.

    Zo, dat is alles wat ik er van weet (behalve dan de titel :D)

  • Pepper

    Oh, op die manier bij Droomvlucht en CF :D

    Dan weet ik wel hoe dat liedje heet:

    Bon bon de Chocolate - Los Amigos - South American Holiday

    Waar zouden we toch zijn zonder de muzieklijst van het VillaVolta Web he ;)