Efteling foto's 27 mei 2005

• Angie

Vandaag een heerlijke dag gehad in de Efteling. Wat een zalig weer!!! Vooral veel borden en bordjes gefotografeerd vandaag. Het meerendeel van de fototipbordjes geprobeerd, alleen op een iets andere manier dan dat ze bedoeld zijn denk ik. Verder de ontwikkelingen bij de Kombuys en de Vliegende Hollander met eigen ogen kunnen zien. Het was behoorlijk druk in het park, maar van lange wachtrijen was nauwelijks sprake. Zelfs driemaal Droomvlucht gedaan zonder wachttijd.

Het grote bord.

Voor wie het nog niet wist: morgen is gedurende 2 uur de motorclubpin te koop. Opbrengst is voor het goede doel, Villa Pardoes.

Het musicalbord.

Het Sprookjesshow bord.

Fototipbord bij Droomvlucht.

Fototipbord op het Dwarrelplein.

Fototipbord Spookslot.

Fototipbord Gondoletta.

Fototipbord Gondolettavijver.

Fototipbord Avonturendoolhof.

Fototipbord Meisje met de Zwavelstokjes.

Fototipbord Ezeltje Strekje.

Wachtrijbord bij de Bob. Slecht 5 minuten wachttijd en dat klopte inderdaad.

Echter volgens het centrale wachtrijbord stond er wel een rij van 40 minuten bij de Bob, hetgeen dus beslist niet het geval was. De wachtrijen bij de Piranã en de Python waren aanzienlijk, maar worden hier dus niet weergegeven :?.

Ochtendrust in het Sprookjesbos.

De vorderingen bij de Kombuys. Ik heb het vandaag met eigen ogen kunnen zien en ik denk dat het wel mooi gaat worden.

En zo zien de jonge koolmeesjes er momenteel uit :?.

• Gemma

Aparte koolmeesjes met een lens en een ‘angie-hoofd weerspiegeling’ :D:D:D:D

Ik vind de fototipbordjes wel goed neergezet!!!! Mooie plaatsen!! Het is alleen wel zo jammer dat je van die standaardfoto's krijgt door die gaatjes……

Top foto's!!! Echt balen dat ik toch niet kon komen :(:( In plaats van eftelingen moest ik gaan hardlopen :(

• Kaatje

Mooie foto's hoor Angie! Ik vind het wel erg leuk dat je die fototipbordjes hebt gebruikt voor je foto's, ze staan toch wel op mooie plaatsen.

Tot ziens in de Efteling he!

(wow lang geleden dat ik hier gepost heb!!)

• Angie

Gemma schreef:

>

> Aparte koolmeesjes met een lens en een 'angie-hoofd

> weerspiegeling' :D:D:D:D

Scherp gezien zeg! Het was mij nog niet eens opgevallen dat mijn weerspiegeling te zien is op die foto.

Inderdaad erg jammer dat je niet kon komen vandaag. Voor hardlopen leek het mij vandaag echt veel te warm.

• Robin

weer leuke foto's

• Roosje

Toffe foto's Angie.

En je hebt het denk ik best warm gehad gisteren?

Nog iets van entertainment gedaan?

SF of de ESS?

Of gewoon lekker rondgelopen?

• Angie

Ja, de ESS kan ik echt niet overslaan, dus ik heb de voorstelling van 14.00 uur meegepakt. Was best lekker koel om een half uurtje in het theater te zitten. En Ferry speelde de burgemeester, dus mij hoor je niet klagen ;-). Het was inderdaad zeer warm gisteren in het park, dat was ook wel te zien aan de wachtrij bij met name de Piranã. Aangezien ik behoorlijk hittebestendig ben wat weer betreft, vond ik het zalig gisteren. Ik wil meer van dat soort dagen.

• Stiefzoon Prik

keimooie foto's angie……tjee en ik met dit weer hard zwoegen

• John

Dat heb je erg leuk gedaan Angie met die fotobordjes, erg orgineel.

Groeten John

• Roel

Mooie foto's, hoor! Blijft toch nog een kunst, dat foto's maken!