Vliegende Hollander in deel 2 van de film Pirates of the Caribbean

• Nils

In de zomer van 2006 zal de film ‘Pirates of the Caribbean: dead man’s chest' in de bioscopen draaien.

In dit tweede deel blijkt dat kapitein Jack Sparrow (Johnny Depp) nog in het krijt staat bij Davey Jones, de eigenaar van het andere spookschip De Vliegende Hollander. Sparrow moet een manier verzinnen om Davey Jones tevreden te stellen en zo onder de vloek uit te komen. Hiervoor heeft hij weer de hulp nodig van Elizabeth Swann (Keira Knightley) en Will Turner (Orlando Bloom), die druk bezig zijn met hun trouwplannen.

• Perzia

Leuk hoor! :D

• Justice27

Klinkt goed, ik ga hem zeker zien.

• Prins Maurice

Leuk! :) Het jaar 2006 gaat ons veel brengen :p

• Angie

Ik heb de eerste film van ‘Pirates of the Caribbean’ (nog) niet eens gezien. Wordt toch tijd dat ik die eerst ga bekijken, voordat deel twee uitkomt. Gelukkig heb ik nog tot 2006 de tijd begrijp ik. Leuk dat het thema van de Vliegende Hollander een rol speelt in deel twee van deze film. Past natuurlijk uitstekend in een piratenfilm.

• Jacko

Ik kijk al zo lang uit naar het tweede deel van ‘Pirates of the Caribbean’, maar dat het ook over de Vliegende Hollander gaat is nieuw voor me.Het toeval dat het beruchte spookschip door Hollywood wordt gebruikt in ‘Pirates of the Caribbean 2’ zou leuk te gebruiken zijn door bij die film een reclamefilmpje van de Efteling in de bioscopen te laten zien ;)