kamperen bij de Efteling?

  • Fatima

    Weet iemand of er een camping is in de buurt van de Efteling en wat zijn de ervaringen?

    Wij zoeken nog een plekje om een leuk te kamperen en gaan dan het liefst in de buurt van een leuk park waar je niet zo vaak komt.

    Gr. Fatima

  • Roel

    Recreatiepark De Droomgaard of De Roestelberg in Kaatsheuvel. Beide campings in de buurt van de Efteling (er zijn er vast meer, maar die ken ik dan niet!).

    Kijk voor campings bij De Efteling op Pretparkreizen.nl -> Campings Efteling

    Post was bewerkt op 23-11-2019 15:32 door Beheer

  • Gemma

    Er is nog een minicamping op de Bernsehoef. (=naast het golfpark, het bosje door en je zit zo in de efteling) Maar hier zijn eigenlijk geen verdere faciliteiten aanwezig….. (natuurlijk wel de noodzakelijke, maar geen dingen als een zwembad etc. Daarvoor zou je dan helemaal naar Loon op Zand, Dongen, Tilburg of Sprang-Capelle moeten….) De droomgaard en de Roestelberg hebben volgens mij wel allebei zwembaden en zijn ook wat groter… Als ik het me goed kan herinneren heeft een van die twee vier sterren….

  • Nanne

    nee, de roestelberg heeft ook geen bijzonderheden, geen zwembad enzo…..

    dat weet ik toevallig…

  • John

    Recreatiepark De Droomgaard .

    Tijdens de Zeven Mijls Zomer verblijft een gedeelte van het zomerentertainment ook op deze camping.

  • Roel

    Leuk, dat wist ik niet!

  • John

    Roel schreef:

    >

    > Leuk, dat wist ik niet!

    dat was ook de reden van mij post :)

  • Justice27

    Katjeskelder bij Oosterhout is ook niet zo ver. En bij de Beekse Bergen zit toch ook een camping? Die afstand is ook wel te doen.

  • Gemma

    Justice27 schreef:

    >

    > Katjeskelder bij Oosterhout is ook niet zo ver. En bij de

    > Beekse Bergen zit toch ook een camping? Die afstand is ook

    > wel te doen.

    tja, ik denk dat je dan wel heel brabant kunt nemen!!! Katjeskelder is toch nog 18 kilometer… Ja, O'hout is zo dichtbij dat het valt te fietsen (doe ik weleens namelijk :D) maar ja, in Kaatsheuvel heb je ook leuke campings.. en dan zou ik toch nog eerder naar Loon gaan als je per se voor de efteling gaat… Maar als je voor 1 of 2 keer naar de efteling wilt, is o'hout of hilvarenbeek idd wel te doen!!

    Het ligt er natuurlijk ook aan waar je vandaan komt…. Als je van buiten brabant komt, kun je in de hele regio wel gaan kijken…. Dan is het makkelijk te doen om een dagje efteling te doen!!

  • doortje-efteling

    John schreef:

    >

    > Recreatiepark De Droomgaard .

    > Tijdens de Zeven Mijls Zomer verblijft een gedeelte van het

    > zomerentertainment ook op deze camping.

    ik dacht dat die op de camping dr achter zaten… duinlust dacht ik.

    ik heb ze in alle vananties dat ik op droomgaard (vroeger t hoekske) ben geweest iig nooit gezien

    maaer eigenlijk ook nooit op gelet want de meeste entertainers herken ik in burger nog niet als ze op mijn tenen staan te tappen