Assepoester

• Vogel Rob

Wat vinden jullie er eigenlijk van dat Assepoester nog niet in het sprookjesbos vereeuwigd is? Dat is toch een bekender sprookje dan bijvoorbeeld vrouw Holle (niet dat die niet mooi is hoor) Ik weet wel dat de schoentjes wel (weliswaar niet in het sprookjesbos) te zien zijn, maar een sprookje zou wel mooi zijn….

Vogel Rob

• Miriam

Sluiten wij ons helemaal bij aan…

groetjes Miriam

• Stefanie

Dat is nou precies wat ik mis in het sprookjesbos. Ik vind dat ze dat sprookje beter op het herautenplein hadden kunnen zetten, ipv het kasteeltje van sneeuwwitjes boze stiefmoeder. Dat ding schrikt ook heel veel kinderen af, echt zonde.

Ik vind het eigenlijk ook wel jammer dat ik nergens iets van de drie biggetjes kan vinden. Misschien de drie huisjes ofzo.

• Perzia

Assepoester zou wel leuk zijn ,maar aub niet de 3 biggetjes bleee:(

• Stefanie

Waarom niet? Het is net als assepoester een klassiek sprookje hoor! Dat studio 100 er nou een cultversie van heeft gemaakt… Das gewoon zonde.

• Perzia

Ik vind het ook erg verdisneyt, en het verhaal van de drie biggettjes vindt ik verschrikkelijk, blee. aub niet

• Vogel Rob

Ik vind de 3 biggetjes ook niet zo leuk, het begint een beetje naar de winny de pooh kant op te gaan, maar ik weet zeker als het er nog zou komen, dan zou de Efteling er zeker wel iets moois van maken.

Vogel Rob

• Mastodon

wordt wel tijd, ja

Cheerz,

Barry

• Twinkelaar

Ze moeten de volgende sprookjes nog maken in het nieuwe gedeelte bij het MMDZ de komende jaren (elk jaar 1tje):

-De Gelaarsde Kat

-Prinses op de Erwt

-Assepoester

-Rattenvanger van Hamelen

• Jeannette de Rooij

Ik ben inmiddels 36 jaren jong maar het Sprookjesbos blijft nog altijd favoriet bij mij!

Toch vraag ik me al jaren af waarom mijn lievelingssprookje Assepoester nog steeds niet ‘ tot leven’ is gebracht. Ze zouden er echt iets prachtigs van kunnen maken! Ik ben het dus helemaal met Rob Vogel eens!