kennen jullie de rotonde......

• freddy

…. in tilburg voor de buld naar de weg van de efteling (daar heeft smaarius gezeten).

in het midde van die rotonde komt een draaient huis te staan stond ik tilburg + om de spanning een beetje op te wekken. er staat ook geschreven dat veel kinderen bij de moske 10 kilometer voor de Efteling (vanuit tilburg) al denken dat ze bij het huis van de fakier zijn.

groetjes freddy

• Angie

Met de betreffende rotonde ben ik niet bekend, aangezien ik altijd vanaf de andere kom als ik naar de Efteling ga. Begrijp ik uit jouw bericht dat dat draaiende huis op die rotonde een soort reclame voor de Efteling gaat worden of heeft de Efteling zelf er niets mee te maken?

Zelf zie ik altijd de moskee van Waalwijk als ik naar de Efteling rijd en deze doet mij altijd denken aan de Fata Morgana :-).

• freddy

of het reclamen is weet ik niet maar zal het stukje eens over tiepen vanavond als ik tijd heb. groetjes freddy

• eftelingetje

heey mense..

het is wel een leuk idee.

ik vind het niet gek dat mensen denken bij de moskee dat het de ingang van de fata morgana of de vliegende fakir is.. het lijkt er wel op.. het is geen belediging voor marrokanen ofzo hoor.. maarhja:)

doeii groetjes eftelingetje

• muizemeis

Heeft niets met de Efteling van doen. Dit is gemeente Tilburg en niet gemeente Loon op Zand.

Tilburg wil zich met dat draaiend huis (normale afmetingen! help) en een tuin erbij herkenbaar maken. Het refereerd aan de kermis, die de grootste van de Benelux is. Zucht.

In eerste instantie zou het huis echt ronddraaien, maar dat mag niet zo snel, het ding zal 1 omwenteling maken in (dacht ik) 20 uur.