…..maar ik ben zaterdag naar attractiepark Slagharen geweest en het was echt erg leuk. Ik was daar ongeveer 12 jaar geleden voor het laatst geweest en toen had het niet zo'n beste indruk bij me achter gelaten. Maar via E-bay hebben we een kaart gekocht die entree geeft aan 4 personen (kost je normaal 4x 18= 72 euro en we betaalden op E-bay voor die kaart ? 6,80!!!) en dat was zo goedkoop dat we toch maar eens gingen.
Mijn schoonouders wonen er niet ver vandaan, dus wij met zijn drietjes en mijn schoonvader wilde ook wel mee. iet te geloven hoe dat park veranderd is in de gunstige zin. Alles ziet er nu netjes uit, voor jong en oud wel wat wils.
Het is natuurlijk geen Efteling, ik mis het groen, de wandelpaden die de Efteling wel heeft en de sprookjes. En alles staat, door het ontbreken van dat groen wel erg dicht op elkaar. Maar de meeste attracties zijn leuk, er is genoeg te beleven. Voor een dagje uit zeker niet verkeerd.
EN: Grootste pluspunt waarvan ik al jaren roep dat ze dat bij de Efteling ook ein-de-lijk eens in moeten gaan voeren: Je krijgt bij binnenkomst een kaart waarmee je hetzelfde seizoen nog een keer terug kan komen (met 6 personen maar liefst) en een kaartje kost je dan maar 10 euro.
Een leuke dag gehad en echt blij verrast! Efteling blijft natuurlijk wel nummer 1!
;-)
Groetjes, Justice27