**Zomer Efteling 21-6-05**

• John

Vandaag is de Zomer Efteling van start gegaan, diverse punten zijn voorzien van nieuwe frisse gele zonnebloemen decoraties.

Er is een nieuwe parkinfo-folder voorlopig tot 8 juli.

Weinig veranderingen in het programma, alleen dat in het Sprookjesfeest Roodkapje en Sorayo in de zomer een feestje verzorgen, maar ook dat was reeds al bekend.

Bij besteding van minimaal 40 euro in de winkeltjes ontvangt men nu gratis de video van de bekroonde Wonderlijke Efteling Show.

(geldig van 21-6 t/m 8-7, zolang de voorraad strekt)

-Zondag 26 juni is tevens weer het “Turfgebloas kapellenfestival” in het hele park.

-A.s weekend gaat “De Kombuys” open voor de parkgasten werd mij vandaag weer mondeling medegedeeld door “Henk” één van de voormannen van het bouwproject.

Genoeg getikt, tijd voor een paar foto's.

Entertainment voorzien van frisse zomerkledij.

Naast de cd nu ook waardebonnen te koop voor de musical Ti-Ta Tovenaar.

De Kombuys a.s weekend open voor parkgasten. :pluim:

De laatse werkzaamheden in het horecapunt.

Tot slot nog een DVH-bouw update.

Groeten John

• Angie

Gave foto's John. De Zomer Efteling begon dus vandaag pas i.p.v. gisteren. Ik begreep gisteren al niet waarom ik nog steeds een parkinformatiefolder kreeg waar Lente Efteling op stond en waarom Hansje en Sneeuwwitje nog steeds in het Sprookjesfeest stonden. Nu snap ik het. Ik was er dus op de laatste dag van de Lente Efteling.

Goeie foto's van de binnenkant van de Kombuys overigens. Jij hebt dichterbij kunnen/durven komen dan ik gisteren. Was het vandaag ook weer zo druk?

• John

Angie schreef:

> Was het

> vandaag ook weer zo druk?

Ontzettend veel scholen weer hé, bij Fata Morgana wachttijd van 15 min.

Nog even dan is het weer over met dat gekrijs, gegil en op je tenen gaan staan.:D

• Perzia @je

DVH ziet er echt tof uit, mooie fotos:) Ben echt heeeeeeeel nieuwsgierig hoe dvh wordt

• Gemma

Mooie foto's weer!

Ben je bij het sprookjesfeest geweest? Zo ja, hoe vond je dat? Heeft soraya eindelijk een liedje? of is het nog steeds een stuk tekst en dan dansen??

• John

Gemma schreef:

> Ben je bij het sprookjesfeest geweest?

Nee, een foto was voor mij al voldoende, ga er binnenkort wel eens op bezoek.