Vogelrok met verlichting en Filmen in attr.

• Perzia

Ik zag net hier op de site bij fotos en filmpjes ,dat vogelrok met verlichting erop staat. Mag dat wel?? In ieder geval ga ik het niet kijken. Lijkt me echt zonde, als je weet hoe t helemaal eruit ziet.

Hoe denken jullie hierover???

• vogel rocker

't mag inderdaad niet, er is zelfs een rechtzaak geweest en het personeel die er in zat zijn uiteraard ontslagen.Ik heb het filmpje gezien en ze doen de beugels niet eens om! Maar je herkent het filmpje in de attractie, dus het heeft niet zo'n zin om er naar te kijken;)

• Eftelfreak

Rechtzaak ? Wanneer? Bron ?

• Gemma

Eftelfreak schreef:

>

> Rechtzaak ? Wanneer? Bron ?

Dat is toch al oud?! (of gaat dit weer over een ander filmpje??)

• Eftelfreak

Nee zelfde filmpje maar ik kan me niet herinneren dat er een rechtzaak geweest is.

• Pepper

En niet iedereen die in die trein zat is ontslagen, alleen de maker van het filmpje die het online heeft gezet volgens mij. ;)

• doortje-efteling

ach, die baan hebben we allemaal tocha al kunnen zien in t winterseizoen toen hij gebouwd werd was de track er al (gedeeltelijk) en nog niet de hele gebouw

• Jaap Meeldijk

“er is zelfs een rechtzaak geweest en het personeel die er in zat zijn uiteraard ontslagen.”

Zo komen de roddels de wereld in. Check je bronnen voortaan even. Er is nooit een rechtzaak over geweest en de maker van het filmpje is zelf bij de Efteling weggegaan!

De Efteling was er destijds inderdaad niet blij mee dat het filmpje online is gezet, maar heeft alleen een waarschuwing gegeven.