Efteling en Disney

• Perzia

Hooooooiiiiiiii

Als jullie voor elk eftelingrijk een attractie van disney mochten plaatsen (ook al is het niet eftelings), welke attractie zou het dan zijn???

Mijn is:

Ruigrijk >Pirats of the carrabean

Reizenrijk > Space Mountain

Marerijk > Haunted Mansion (ook al past dit meer bij anderrijk)

Anderrijk> Big Thunder Mountain

Dan nog iets

k weet niet of dit helemaal thuishoort. In de Efteling mag je gewoon filmen (uitzondering paar attracties) Maar in ieder geval mag het in fata, droom, villa en spookslot. Mag dit ook in andere parken zoals Disney?? Want anders ga ik dat zeker doen met mijn fotocamara.

Ps Als iemand vind dat dit bericht hier niet thuis hoort. Dan gooi het maar eraf, geen gescheld aub

ben benieuwd naar jullie reacties

• Pepper

Perzia schreef:

> Als jullie voor elk eftelingrijk een attractie van disney

> mochten plaatsen (ook al is het niet eftelings)

Als ik het eerlijk mocht zeggen; geen een disneyattractie. De Efteling en Disney hebben beide een eigen identiteit en dat moet zo blijven, anders wordt de Efteling een slap aftreksel van DLRP.

> Dan nog iets

> k weet niet of dit helemaal thuishoort. In de Efteling mag je

> gewoon filmen (uitzondering paar attracties) Maar in ieder

> geval mag het in fata, droom, villa en spookslot. Mag dit ook

> in andere parken zoals Disney?? Want anders ga ik dat zeker

> doen met mijn fotocamara.

Volgens mij mag je in iedere attractie wel filmen hoor; ik heb het iig nog nooit meegemaakt dat het ergens niet mocht. Alleen VogelRok, daar moet je filmen zonder schermpje en zonder lampje van de camera.

Hoe het in DLRP precies zit, weet ik niet, maar er lopen genoeg Disneygekken rond hier :P

• Eftelfreak

In DLP mag het volgens mij niet overal. Zo werden wij vorig jaar gewaarschuwd in de POTC geen foto's te maken.

Snap eigenlijk niet waarom maargoed ….

• Prins Maurice

Je mag geen foto's maken met flits in Phantom Manor of The Haunted Mansion (Amerika). Dit is waarschijnlijk storend voor de andere bezoekers. Je ‘Ghost Host’ zegt dan ook: ‘and remember… No flash pictures!’

In Villa Volta mag je eigenlijk ook niet flitsen, en in de Efteling SprookjesShow mag je helemaal geen foto's maken. Voor de rest is het eigenlijk, in ieder geval zonder flits, overal toegestaan :)