Foto's 25-06-2005

• Roosje

De laatste tijd bijna geen foto's gemaakt.

Vandaag toch maar weer een paar.

Foto's zeggen meer dan woorden:

• eftelingetje

heey roosje

het zijn weer leuke foto's hoor..!!:D

ik vind die ene leuk van het kasteel van doornroosje..

maarhja.. ben er weer weg van.. doeii doeii

oja.. sta jij ook op een foto? misschien een stomme vraag maar ik zie hun wel eens bij de sprookjes show.. maarja boeiend… doeiii groetjes eftelingetje

• Justice27

Mooie foto's! Wie ben jij op de foto's?

• Angie

Hoi Roosje! Leuke foto's. Het is inderdaad alweer een tijdje geleden dat ik door jou gemaakte foto's heb gezien. Ze zijn weer leuk geworden. Die van het kasteel van Doornroosje met de rozen op de voorgrond is ook mijn favoriet. Verder erg leuk om Babbe weer eens te zien. Speelt zijn nog steeds in de Sprookjesshow? Ik heb haar daar namelijk nog steeds niet gezien. Altijd als ik er ben wordt die rol door iemand anders gespeeld. O ja en klopt het dat Soraya erg lijkt op een zekere Roodkapje?

• Kevin Olfers

Hey Roosje,

Allereerst het zijn weer prachtfoto's, heb erg genoten om er naar te kijken… Mag ik vragen wat voor type toestel je gebruikt? Zelf heb ik een Minolta Z5 maar ik moet nog veel oefenen om paar foto's te maken…

Nouja alvast bedankt

Kevin

• Gemma

Angie schreef:

>

O ja en klopt het dat Soraya erg lijkt op een

> zekere Roodkapje?

Als jij dat vindt, lijkt ze he :P (maar dat vind ik ook hoor :D dus het zal wel kloppen ;))

• Roosje

Is idd Roodkapje van vorig seizoen.

Toen speelde ze ook wel eens Soraya.

Maar Angie, ze heeft tot nu toe bijna alleen maar de rol van Roodkapje gespeeld.

Alleen was vandaag toevallig net andersom.

Trouwens…de Roodkapje op de foto is ook geweldig!

Dit ben ik samen met Babbe.

Voor de duidelijkheid, Babbe staat links en ik rechts.

Babbe speelt nog steeds in de show Angie, al gaat ze die wel eerder verlaten.