trein???

• martijn

wie weet hoe je met het openbaar vervoer naar de efteling kan??..

goretjes martijn:D

• Angie

Zelf ga ik nooit met het openbaar vervoer naar de Efteling, maar ik weet dat als je met de trein naar Den Bosch dan wel Tilburg reist, je daarvandaan met de bus naar de Efteling kunt. De bus stopt op het terrein van de Efteling zelf.

• martijn

en we.lke bus moet ik dan nemen:P??:)

• Angie

Echt, ik heb geen idee. Probeer deze site eens: www.9292ov.nl

• stannekke

www.openbaarvervoer.nl das de site van ov9292 en dan gewoon jou straat opf station bijj jou in de buurt en dan europalaan. of je belt de ns op..

• Gemma

martijn schreef:

>

> wie weet hoe je met het openbaar vervoer naar de efteling

> kan??..

> goretjes martijn:D

Volgens mij is er een directe busverbinding vanuit Den Bosch naar de Efteling (speciale bus die voor de Efteling stopt…) En op het treinstation van Tilburg staat precies aangegeven welke verbinding(en?) je moet hebben….

• Louise

Weet niet of het nog zo is maar vroeger had je een speciale trein dagtocht incl. de bus naar de Efteling.

• Thieu

Hoihoi,

Het makkelijkste is vanuit Tilburg want daar rijden drie bussen naar de Efteling. Bus 169, 136 en 137. Op het station moet je eventjes goed kijken waar die rijden anders pak je zo de verkeerde en sta je in Oosterhout ofzo (ook een mooie stad).

Gr thieu

• Ad

vauit tilburg lijn 36 en 37 geloof ik en een speciale eftelingbus, die tot 12 uur op het station staat

• martijn

haha dank je wel:P

allemal:D