anna en de 7 zwavelstokjes in de zomer

• martijn

Anna en de 7… zwavelstokjes!

In de zomer van 2005 speelt er weer een fantastische musicalproductie, van het Nederlands Musical Ensemble, op het Muiderslot.

Na het succes van Robin Hood en Merlijn de musical is deze maal gekozen voor een zevental sprookjes van Hans Christian Andersen, die op hilarische wijze vermengd zijn in Anna en de 7? zwavelstokjes

Script: Barthel van Lint

Muziek en arrangementen: Jan Willem Hoekstra

Anna en de 7… zwavelstokjes speelt vanaf

4 tot en met 14 augustus 2005 in het Muiderslot te Muiden.

Anna, het zwavelstok meisje, wil heel graag naar haar overleden Oma toe maar komt per ongeluk in een droomwereld terecht. In deze ?droomwereld? heeft de Zeeheks de macht in de onderwereld, met als gevolg dat de Zeemeermin eindigt met het ene been van het Tinnensoldaatje.

De kleermakers raken hun zakken met nieuwe kleding kwijt en de Rode Schoentjes gaan hun eigen weg. En de prins treft uiteindelijk, op een stapel matrassen zijn ?prinses? aan. Overige avonturen zijn weggelegd voor de Keizer, het Lelijke Eendje en niet te vergeten de Poetsgarnaal.

ik had dit gelezen op een site wie gat erheen:D??..

het lijkt mij echt heel erg leuk ter ere van het 200 jarige bestaan van hans christian andersen wie gaat ernog meer:D??..

groetjes martijn

• jolanda

en wie gaat er kijken??..

ik wel ik heb al gereserveerd:D

jullie moeten ook komen wordt egt super leuk:D

denk ik ik houw el van die sprookjes en jullie dit zijn allemaal sprookjes van hans christian andersen door elkaar lijkt me echt geweldig liejfs jolanda