Foto's 03-07-2005

• Roosje

Foto's zeggen meer dan woorden:

Wat Prikfoto's.

• sprookjesfeestfan

mooi foto,s

• Gemma

Ooooo wat een leuke en mooooooie foto's!! (ik denk dat ik die van mij van vandaag maar niet meer plaats.Die zijn echt niks in vergelijking tot met die van jou!… :?;))

• guido

Van welke sprookjesshow waren deze foto's ? Bij die van 15u stond ik ergens linksachterin foto's te maken en heb ik jullie wel zien zitten (ja, ik ken jullie ondertussen van gezicht door alle foto's die geplaatst worden), maar niks van gemerkt dat er ook foto's mijn kant op gemaakt werden :S

Maar om kort te zijn, m'n kleine meid vond het weer 'ns fantastisch, ondanks (of misschien dankzij) het feit dat mama er niet bij was. Lekker sprookjesbos, speeltuin, gondels en koffertjes…nee Celeste, het zijn poffertjes…gedaan.

Misschien gooi ik er morgen nog ff een paar foto's op als ik de moeite wil nemen m'n camera aan te sluiten. Ik zal iig ff checken of ik iemand van de hier vaker getoonde gezichten op m'n foto's heb.

Grtz,

Guido

• Gemma

guido schreef:

>

> Van welke sprookjesshow waren deze foto's ? Bij die van 15u

> stond ik ergens linksachterin foto's te maken en heb ik

> jullie wel zien zitten (ja, ik ken jullie ondertussen van

gezicht door alle foto's die geplaatst worden), maar niks van

gemerkt dat er ook foto's mijn kant op gemaakt werden :S

Die van drie uur!? (je bedoelt show in sprookjesbos he?!) Die show was ik een gekke vogel :D

• Angie

Mooie, gezellig, zonnige foto's Roosje. Wel even wat anders dan wat wij hadden afgelopen maandag. Maar goed we hebben ondanks het slechte weer wel een leuke dag gehad.

• guido

Als jij 1 van de gekke ganzen bent dan heb ik je op de foto :D

• guido

Gemma schreef:

> Die van drie uur!? (je bedoelt show in sprookjesbos he?!) Die

> show was ik een gekke vogel :D

Beetje laat, maar alsnog de foto:

• Angie

Whahahaha, geweldige foto. Deze drie gekke vogels ken ik wel hoor. Staat toch heel charmant zo'n vogel op je hoofd ;-).

• Gemma

guido schreef:

>

> Gemma schreef:

> > Die van drie uur!? (je bedoelt show in sprookjesbos he?!) Die

> > show was ik een gekke vogel :D

>

>

> Beetje laat, maar alsnog de foto:

>

> src=“http://img213.imageshack.us/img213/1820/dsc00906ts.jpg”

> border=“0” width=“640”>