Foto's van een drijfnat 04-07

• Gemma

De dag begon nat. Overal heel veel water en regen… Daarom zijn we (Angie/Angélique en ik) maar bij de Indische waterlelies begonnen…..

En nog een keer…. En nog een keer……

Daarna naar de droomvlucht, waar mijn zus voor het eerst moest werken… En voor de verandering ook deze attractie 2 keer

Toen zijn we maar naar het theater gegaan om een beetje op te drogen..

Nadat we in het theater geweest waren, zijn we met z'n vijven verder gegaan…Het sprookjesfeest van 15.00u ging niet door (net zoals die van 13.30u en 12.00u) Daarom namen Roodkapje en Soraya iedereen (voor de verandering) mee naar de grot van de Indische waterlelies.. Nou, daar waren we nog niet geweest ;) . Verder weet ik de volgorde ECHT niet meer, dus hier komen foto's in willekeurige volgorde:

Dit waren de niet echt geweldige foto's van een wel erg gezellige en heeeel erg natte dag!

• Angie

Leuk verslag van een inderdaad zeer nat dagje Efteling. Aangezien ik er zelf om 9.45 uur al was heb ik nog anderhalf uur mooi zonnig en vooral droog weer gehad, maar om 11.15 was het echt over met de pret. Het kwam met bakken uit de hemel. Zoals in bovenstaand verslag al gemeld heeft dat geleid tot het eindeloos bezoeken van de Indische Waterlelies, veel ritjes Droomvlucht en ook Carnaval Festival hebben twee keer gedaan. Ondanks alle regen was het toch een erg gezellig dagje en ook alle verloren voorwerpen (en dat waren er veel vandaag) hebben we teruggevonden. Hiermee hadden we dus meer mazzel dan met het weer.

Mijn foto's komen morgen denk ik. Ik heb er nu geen zin en tijd meer voor. Ik was pas tegen 21.00 uur thuis vanavond, ten gevolge van enorme file, beter gezegd stilstand, op de A59 op de terugweg. Daar was een ernstig ongeluk gebeurd, waardoor ik anderhalf uur stil heb gestaan daar.

• Robin

leuke foto's gemma

• robbin

heey gemma

leuke foto's hoor van een nat dagje efteling

• Eftelfreak

Ik ben ook geweest vond het wel lekker eigenlijk , ik was vorige week geweest en toen was het niet te harden zo warm :P

• Roosje

Ik wil foto's van Angie zien!!!