Figuranten gezocht voor commercial in de Efteling

• Sammy

2 Dagen Efteling?

Lijkt het je leuk om eens een keer de opnames van een commercial mee te maken? Dirk Jan Bijker Produkties biedt je deze kans.Voor een commercial van de Efteling is men op zoek naar figuranten.Iedereen kan meedoen, van jong tot oud!Wanneer je kan, moet je beschikbaar zijn op 19 en/of 21 juli.Lijkt het je dus leuk om een dagje (of 2 dagen) pretpark te combineren met een figurantenrol, . .

Neem dan snel contact op met onderstaand emailadres voor meer informatie:

marlies@djbijkerprodukties.nl

Groetjes Roosje

• Gemma

Jaaaaaa!! Dat ga ik doen :D Dit wordt mijn doorbraak ;)

• Eftelfreak

He @!#$ ben ik net op vakantie :(

• Angie

Go Gemma Go!!!!!!!!!!!

• Gemma

Gemma schreef:

>

> Jaaaaaa!! Dat ga ik doen :D Dit wordt mijn doorbraak ;)

Heb om info gemaild :D:D:D:D

• Angie

Gemma schreef:

> >

> > Jaaaaaa!! Dat ga ik doen :D Dit wordt mijn doorbraak ;)

>

> Heb om info gemaild :D:D:D:D

O, je moet ons hier wel op de hoogte houden hoor. Ik ben erg benieuwd hoe dit verder zal gaan.

• Pardoes Rules

Is er ook een website waar dit staat?

• Silvia

Pardoes Rules schreef:

>

> Is er ook een website waar dit staat?Ja zoek maar met Google Dan vind je het vast. Ik had 2 gevonden resultaten. Neem dan de onderste van de 2. en kijk daar staat alles.http://www.nftvm.nl/index.php?prikbord=2&view=23370&level=0

Hierde link, wel zelf even frobelen of knutselen.

groeten,

Silvia

• Silvia

Gemma schreef:

>

> Gemma schreef:

> >

> > Jaaaaaa!! Dat ga ik doen :D Dit wordt mijn doorbraak ;)

>

> Heb om info gemaild :D:D:D:DDat heb ik ook gedaan.Heb je al wat gehoord van ze?

Silvia

• Gemma

En ja hoor!! ik heb mail terug!!! In totaal 23 mailadressen is een vragenlijst toegestuurd! Daarvan heb ik al 5 adressen herkend van bekende mensen :D Wordt gezellig! (hopelijk mag ik komen :D:D:D:D:D Ik wil echt graaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Ik hoop dat ik nog op tijd ben en wordt geselecteerd!)