Zondag 10 juli is de 2e PinParadedag van het Efteling-seizoen 2005.
Op het Vogel Rok Plein, naast het Pardoes-podium, zijn deze dag van 10.00 - 15.00 uur in totaal 2500 Pardijn-pins, 3000 Lelijke Eendje-pins en 5000 TiTaTovenaar-pins te koop.
Ik ben erg benieuwd! Die van Pardijntje, zijn dat dezelfde zomerpins als verleden jaar, alleen nu met 2005 erop? (Zoals ze met die van Pardoes hebben gedaan met 2003 en 2004…….) Ik ga ze zeker kopen die dag!!
Groetjes,
Justice27
P.S. Aan mijn pinverzameling ontbreken alleen nog de laaf 6 pin en de Kickoff 2004, dus als iemand weet waar ik die zou kunnen bemachtigen, dan houd ik me aanbevolen! ;-)
Hoi Sylvia,
Ja, ik heb hem zien staan, hij was er ineens ook weer af. Die bedragen zijn echt niet leuk meer. Ik heb zelf al enkele keren best veel betaald voor een zeldzame pin, maar het loopt echt de spuigaten uit. Over de 100 euro voor één pin, ik begin er echt niet aan. Inmiddels bezit ik veel dubbele exemplaren en die verkoop ik ook heus wel eens via internet, gewoon omdat ik eigenlijk niets meer heb dat ik door ruilen kan verkrijgen, maar ik vraag er echt niet van die absurde bedragen voor. Meestal zet ik ze op E-bay, gewoon, bieden vanaf 1 euro. Maar ja. Het zijn altijd dezelfde figuren die zoveel geld vragen, jammer is dat.
Meestal hebben ze connecties bij Eftelingpersoneel en ze weten zo aan goede pins te komen. Ik vraag me wel eens af of de mensen die ze aan die pins helpen wel weten dat ze voor zoveel doorverkocht worden. Echt jammer is het.
ook ik ben benieuwd naar deze 3 nieuwe pins, (dure grap zoveel in een keer haha) ik denk dat de pardijn pin mooi aansluit bij de pardoespin met blauw lampje van de eerste pindag dit jaar….. en niet die zmz pins….
en de tita tovernaar pin had ik wel verwacht, hoewel iedereen tegen me zei dat die pas in de herfst zou komen…..
ik weet alleen nog niet of ik er zondag bij kan zijn door het ov, maar ik ben woensdag 13 juli wel in het park, dus dan probeer ik het dan wel. ga ik gelijk voor die coca cola fietsdingen kijken….
Justice27 schreef:
>
> Hoi Sylvia,
>
> Ja, ik heb hem zien staan, hij was er ineens ook weer af. Die
> bedragen zijn echt niet leuk meer. Ik heb zelf al enkele
> keren best veel betaald voor een zeldzame pin, maar het loopt
> echt de spuigaten uit. Over de 100 euro voor één pin, ik
> begin er echt niet aan. Inmiddels bezit ik veel dubbele
> exemplaren en die verkoop ik ook heus wel eens via internet,
> gewoon omdat ik eigenlijk niets meer heb dat ik door ruilen
> kan verkrijgen, maar ik vraag er echt niet van die absurde
> bedragen voor. Meestal zet ik ze op E-bay, gewoon, bieden
> vanaf 1 euro. Maar ja. Het zijn altijd dezelfde figuren die
> zoveel geld vragen, jammer is dat.Ik heb er nu een aantal staan op Ebay.Wel iets duurdere prijzen dan 1 Euro. maar dat hebben de mensen zelf in de hand vind ik.
>
> Meestal hebben ze connecties bij Eftelingpersoneel en ze
> weten zo aan goede pins te komen. Ik vraag me wel eens af of
> de mensen die ze aan die pins helpen wel weten dat ze voor
> zoveel doorverkocht worden. Echt jammer is het.Helaas heb ik die conecties niet. Ik zou best het wapen pin op Ebay willen verkopen en de opbrengst doneren aan Villa Pardoes.
Ik heb ze niet in een map zitten. Die vond ik idd te duur en dan zie je ze niet.
Ik heb toen bij de blokker 2 prikborden van 3,99 gekocht en een halve meter zwarte stof bij de stoffenboer en vervolgens 2 (vind ik) mooie “schilderijen” gemaakt van alle pins die ik tot nu toe bezit.
Zelfs m'n schoonmoeder vond het mooi
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?