Efteling foto's 04-07-2005 (toch nog)

• Angie

Iets verlaat, maar bij deze toch nog een paar fotootjes van een behoorlijk verregend dagje Efteling afgelopen maandag. Vanaf 11.15 uur kwam het echt met bakken uit de lucht. Pas ?s middags rond een uur of vijf werd het weer echt droog. Ondanks het mindere weer was het toch een gezellige dag met veel attracties. Vooral veel dezelfde attracties, waaronder 3x Droomvlucht, 2x Carnaval Festival en 4x Indische Waterlelies. Je moet wat als het regent :-). Verder ook nog de Sprookjesshow bezocht, de Fata Morgana en een ritje Bobbaan gedaan. Voordeel van dit weer was dat het niet erg druk was in het park en je dus nergens lang hoefde te wachten.

?s Morgens bij droog weer nog een heerlijk rondje Sprookjesbos gedaan.

Wat is het Sprookjesbos toch mooi???..

Ook hier nog even een tussenstop gemaakt.

Voor het eerst de Kombuys in ?geopende? toestand kunnen bekijken.

Weet iemand waar dit is en wat het is?

• Robin

beter laat dan nooit. wand ze zijn weer top angie

• Eftelfreak

de laatste foto is een philips luidspreker een oud model voor open ruimtes uit de jaren 50 (+- 1955) Waar het is zou ik je niet kunnen vertellen.

Verder weer mooie foto's !!

• Angie

Eftelfreak schreef:

>

> de laatste foto is een philips luidspreker een oud model voor

> open ruimtes uit de jaren 50 (+- 1955) Waar het is zou ik je

> niet kunnen vertellen.

>

> Verder weer mooie foto's !!

Ik vind het al knap dat je weet wat het is en dan ook nog het merk en uit welke periode hij komt. Ik had het niet geweten. Alleen ik weet wel waar hij hangt. Bij een attractie die inderdaad uit de jaren 50 stamt. Meer zeg ik er nog niet van.

• John

Angie schreef:

> Alleen ik weet wel waar hij hangt. Bij een attractie die

> inderdaad uit de jaren 50 stamt. Meer zeg ik er nog niet van.

Traptreintjes?…

• Angie

Jij mag nooit meer raden :-). Deze speaker hangt inderdaad in het stationnetje van de traptreintjes.

• Gemma

Angie schreef:

>

> Jij mag nooit meer raden :-). Deze speaker hangt inderdaad in

> het stationnetje van de traptreintjes.

Tja, daar heb ik niet op gelet natuurlijk afgelopen maandag :D

• Angie

Nee, jij had het veel te druk met trappen. Ondertussen konden wij op ons gemaak allerlei foto's maken daar.

• Nanne

mooie foto's weer angelique, wel jammer dat het zo regende, had ik zondag toch meer geluk, wnat toen was het zonnig en droog, terwijl het weerbericht toch wel andere dingen had aangegeven…