Foto's 7-7-05 "dag van het sprookje"

• John

7 juli is “de dag van het sprookje”, de Efteling zou de Efteling niet zijn als ze dit niet ongemerkt voorbij lieten gaan.

Vandaar werden er vandaag graven en gravinnen met hun familie uitgenodigd in de Efteling.

Tevens werd om 12.00 uur een gedenktplaat onthuld over H.C.Andersen bij het sprookje van “de Rode Schoentjes”.

Reden genoeg om er weer eens even richting Kaatsheuvel te trekken met de digi.

De Efteling verwacht een warme Zeven Mijls Zomer.

Decoratie voor “De Stoere Zeebonken”

Henk Groenen spreekt de graven en gravinnen toe bij de Rode Schoentjes.

En whalla daar is tie, een ode aan H.C. Andersen.

Het Eftelingpersoneel draagt vanaf vandaag deze mooie H.C.Andersen pin.

En ja,… laat ik er nou ook één gekregen hebben. :)

De altijd vriendelijke Henk Groenen.

• Stefanie

Mooie foto's John. De gedenkplaat is erg mooi. Ik vind het alleen wel jammer dat er slechts één sprookje is uitgebeeld op de gedenkplaat. En dat ze het lelijke jonge eendje er dan opzetten om hem vervolgens bij de rode schoentjes te plaatsen kom ik ook niet helemaal uit :S

• Nanne

ik vind de nieuwe pin wel erg mooi, en de foto's zijn weer heel informatief.

• Gemma

Nanne schreef:

>

> ik vind de nieuwe pin wel erg mooi, en de foto's zijn weer

> heel informatief.

Mijn zus kwam ook thuis met een pin op haar kleding… En volgens haar waren er 500 met deze nieuwe pin… (dus niet alle werknemers)

• John

Gemma schreef:

>

> Nanne schreef:

> >

> > ik vind de nieuwe pin wel erg mooi, en de foto's zijn weer

> > heel informatief.

>

> Mijn zus kwam ook thuis met een pin op haar kleding… En

> volgens haar waren er 500 met deze nieuwe pin… (dus niet

> alle werknemers)

De eerste honderden medewerkers die vanmorgen bij de slagboom kwamen om te werken bij de diensteningang kregen een deze pin hoorde ik.

Daarna zijn er nog diverse uitgedeeld door de rijkenmanagers.

Henk Groenen verraste me vanmorgen met de nieuwe pin.:)

Voorlopig zijn het personeelspins, het is niet uitgesloten dat deze ook in de toekomst in de verkoop komen.

• Angie

Leuke en informatieve foto's John, van weer een bijzondere dag in de Efteling. Ik had er wel bij willen zijn. Ik vind zowel de gedenkplaat als de pin erg mooi. Waar hangt die gedenkplaats precies, want dat kan ik op de foto niet zien? Verder begrijp ik dat de fototipbordjes weer teruggeplaatst zijn en inderdaad zijn voorzien van een Konica Minolta logo. Dit werd al min of meer verwacht.

• John

Angie schreef:

. Waar hangt die

> gedenkplaats precies, want dat kan ik op de foto niet zien?

Op de rechtermuur van het sprookje van “De Rode Schoentjes”

• Justice27

Mooooooooi die gedenkplaat en prachtig die pin! Hopelijk kan ik er eentje bemachtigen voor mijn verzameling. Wauw!