Foto's zondag 10 juli

• Stefanie

De zon liet zich vandaag eindelijk weer eens in volle glorie zien, dus ben ik na 2 hele lange weken eindelijk weer eens naar de Efteling gefietst.

Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo traag door de Efteling geslenterd als vandaag…..

Ik heb twee voorstellingen van de WES gezien (had niet veel te doen) en de eerste voorstelling (om 2 uur) werd bijgewoond door een heuse “beroemdheid” nl. Gert van Samson & Gert, samen met zijn kinderen. Bij de tweede voorstelling (die van 5 uur) heb ik nog 2 mede-prikkers gespot (voorin helemaal links) Wie waren dat nou? :P

De tweede show was trouwens wel lachen. Eindelijk vroeg Andersen weer eens om een “knappe” fee in het tweede sprookje, de dominee kon zijn lach moeilijk inhouden en Gustav liep een extra rondje om het orgel, waarna hij iets te laat inzette.

">">
    ">">
    ">">
    ">">
    ">">
    ">">
    ">">
    ">">
    ">">
    ">">
    ">">
    ">">
    ">">
    ">">
    ">">
    ">">
    ">">
    ">">
    ">">

Toegegeven, ondanks dat pandadroom niet meer dan een misplaatste blokkendoos is, mag het stukje speeljungle er best zijn :D

">">
    ">">
    ">">
    ">">
  • Stefanie

Foute link, nouja, de foto's doen het in ieder geval :P

• Justice27

Hoioi,

Wij zaten bij de show van 15.30u en het was te merken dat de spelers een beetje in een jolige stemming waren, wel leuk. Je zag dat ze af en toe moeite hadden om niet in de lach te schieten en de teksten weken hier en daar ook een beetje af….

Groetjes,

Justice27

• Gemma

Bij de tweede voorstelling (die van 5 uur) heb ik nog 2 mede-prikkers gespot (voorin helemaal links) Wie waren dat nou? :P

Nou, er zaten er meer dan twee bij die show hoor ;) Maar goed, Roosje en Robin vallen ook zo op :D….. Helemaal bovenaan zaten ‘Wij (met 10/12 ofzo)’ en een rij achter ‘2 mede-prikkers’ zaten er nog vijf ofsow… Dus zij waren niet de enige twee!!! :D:D De boekhouder vond het zo gezellig dat wij al begonnen te klappen voordat het begonnen was :P

• Stefanie

Dus jullie waren die herrieschoppers! :D hahahaha, had ik dat maar geweten *lol*

• Dennis Swiers

Gemma schreef:

>

> Bij de tweede voorstelling (die van 5 uur) heb ik nog 2

> mede-prikkers gespot (voorin helemaal links) Wie waren dat

> nou? :P

>

> Nou, er zaten er meer dan twee bij die show hoor ;) Maar

> goed, Roosje en Robin vallen ook zo op :D….. Helemaal

> bovenaan zaten ‘Wij (met 10/12 ofzo)’ en een rij achter '2

> mede-prikkers' zaten er nog vijf ofsow… Dus zij waren niet

> de enige twee!!! :D:D De boekhouder vond het zo gezellig dat