foto's van de afgeloopen tijd (best wel een veel)

• Robin

ik heb al een hele lange tijd even geen foto's meer geplaast hier. heb eens de foto's van de late tijd hier neer gezet. en zla het wer een betje bij houden om de foto's hier ook te latten zien.

dus het zijn der best veel nu

• Robin

ga even kijken wat der fuit is dan kommen ze hoopelijk snel ook zichtbaar er op

• Robin

even een test

• Angie

Robin er zitten hele mooie en leuke foto's tussen. Wel jammer dat je ze één voor één aan moet klikken om ze te kunnen zien. Ik vind zelf vooral die van die pauw voor het Huis Van De Vijf Zintuigen erg mooi. Hele bijzondere foto vind ik dat. Ik zie de pauwen daar trouwens ook niet vaak.

• Robin

Angie schreef:

>

> Robin er zitten hele mooie en leuke foto's tussen. Wel jammer

> dat je ze één voor één aan moet klikken om ze te kunnen zien.

> Ik vind zelf vooral die van die pauw voor het Huis Van De

> Vijf Zintuigen erg mooi. Hele bijzondere foto vind ik dat. Ik

> zie de pauwen daar trouwens ook niet vaak.

komt om dat de code die ik gebruikte bij zomige el werkt en bij mij niet heb nog geen tijd ghad om de code die bij het prokbort hoort te doen heb de

• Angie

Nou ja, hoe dan ook, er zitten genoeg foto's bij die zeker de moeite waard zijn om wat extra moeite voor te doen. Zelf vind ik deze echt heel speciaal:

Mocht je deze toevallig nog in een groter formaat hebben dan zie ik hem graag in mijn mailbox ploffen :-).

• Robin

Angie schreef:

>

> Nou ja, hoe dan ook, er zitten genoeg foto's bij die zeker de

> moeite waard zijn om wat extra moeite voor te doen. Zelf vind

> ik deze echt heel speciaal:

>

>

>

> Mocht je deze toevallig nog in een groter formaat hebben dan

> zie ik hem graag in mijn mailbox ploffen :-).

komt goed zal het vande eek doen als ik op me eigen com zit ga nu evende andre code gebruiken zo dat idreen ze het gelijk op het prikbort kunnen zien dit is zo mega iri

• Robin

• Angie

Perfect Robin! Toch nog gelukt ;-). Zo zijn ze nog veel leuker om te bekijken. En het gaat een stuk gemakkelijker. Deze foto vind ik overigens ook erg mooi:

• Robin

hij is naar je mail angie