Nieuwe rode neuzen?

• elfje

Weet iemand wie de nieuwe rode neuzen zijn? En is er al veel info over ze? Heb er een paar gezien, vond ze erg leuk, dus ik ben benieuwd!

x Elf

• Robin

je bedoelt de echte naammen van de spelers ??????

en voor veel meer foto's van de rnr en het andere entertaiment ken je het beste trecht op efteldingen.nl is ook een aparte deel voor entertaiment. en daar zitten ale entertaiment lief hebers van de efteling. (ben der zelf een van)

• elfje

Ja ik bedoel namen en gewoon info, leuke weetjes. Hahaha

• Robin

`weet dat het niet altijd op prijs wort gestelt dat ze zo op internet kommen het gebuurt wel is maar ze vinde dat niet altijd erg fijn. ze morgen ook niet in als ze in bruer op de fotr gezet worden op internet verchijnen. maar zal zeggen kijk eens op www.efteldingen.nl/forum daar kan je in iedergeval veel over dit entertaiment vinden

• Gemma

elfje schreef:

>

> Weet iemand wie de nieuwe rode neuzen zijn? En is er al veel

> info over ze? Heb er een paar gezien, vond ze erg leuk, dus

> ik ben benieuwd!

> x Elf

Nieuwe Rode Neuzen? Versta je daar alleen de twee nieuwe boerinnen en de nieuwe Geisha onder? Of alle entertainers??? Maar iid wat Robin al aangaf, denk ik niet dat de entertainers, en Fable factory en de Efteling, het op prijs zullen stellen dit soort informatie online te zetten…… Sorry, ik zal dus ook mijn mond erover houden op internet……. .

…postvak…versturen…… *hint*

• elfje

Hey!

Ik bedoelde er niks vreemds mee hoor, gewoon of ze nog andere producties hebben gedaan enz. Of dit hobby of echt werk is. Ik hoef geen adressen enz hahaha!

• Mark

Alle entertainers die ik de Efteling werken, werken voor een bepaald bedrijf dat door de Efteling is ingehuurd een act weg te zetten (om het eenvoudigweg te zeggen). Deze acteurs hebben een opleiding gevolgd en werken full-time in de entertainment-wereld (vaak freelance).

Natuurlijk is hun werk begonnen als een hobby (bij een toneelvereniging o.i.d.), maar momenteel krijgen ze er voor betaald, vallen ze onder een CAO, etc.

Vergeet daarnaast niet dat er strenge eisen gesteld worden aan de mensen die in de Efteling het entertainment verzorgen. Regelmatig zie je iemand van die over het Entertainment gaat een kijkje nemen bij een act. En terecht, want als je iets doet aan enterainment als park zijnde moet je ook zorgen dat het goed gebeurd!

• Gemma

elfje schreef:

>

> Hey!

> Ik bedoelde er niks vreemds mee hoor, gewoon of ze nog andere

> producties hebben gedaan enz. Of dit hobby of echt werk is.

> Ik hoef geen adressen enz hahaha!

Ja, ik snap wat je bedoelt…. Het enige wat ik je kan vertellen is dat er heeeeeel veel entertainers van een bepaalde musicalakademie komen ;) De meesten zijn daar afgestudeerd, anderen studeren nog en een enkeling heeft de school niet afgemaakt….. Er zijn natuurlijk ook nog andere mensen in het entertainment actief… Ik zou zeggen: neem contact op met fable factory :D:D(entertainmentbedrijf van de rode neuzen reis…)

Bovendien zou ik je sowieso niet aan adressen kunnen helpen :D

• John

Gemma schreef:

Het enige wat ik je kan

> vertellen is dat er heeeeeel veel entertainers van een

> bepaalde musicalakademie komen ;) De meesten zijn daar

> afgestudeerd, anderen studeren nog en een enkeling heeft de

> school niet afgemaakt.

Frank Sanders…:), daar komt “jou held” ook vandaan.:D

• Robin

de meste entertainers die via febel in de efteling werken kommen daar vandaan of ziten der zelfs nog op en voor die is dit juist hun bij baantje