Auto-Pret-Set

• Gemma

Vandaag kwam ik thuis van mijn werk.. Wat trof ik aan in mijn brievenbus: de nieuwe 'Wonder!" Het nieuwe dingetje dat de efteling verstrekt, is een vel met plaatjes die je op je raam kunt plakken. De figuren zijn in shilouetten te zien, met ieder een eigen kleur.. Ik vind het zeker wel beter dan de vorige keer!

In de Wonder! Waardigheden wordt er alleen maar reclame gemaakt voor TiTaTovenaar en nogmaals aangegeven welek zomeravonden er zijn..

Wie heeft dit ook al binnen??

• Silvia

Ik kreeg het vanmorgen binnen. De stickers zijn al ingpikt door mijn jongste dochter.

Een topic verder stond dat er mensen zijn die dat vel aan hun kliko willen voeren.

Niet doen!!!!!hhor Denk aan mijn dochters.Die zo'n extra vel super kunnen waarderen.

• Vogel Rob

Dit vind ik wel raar, ik dacht dat Wonder! niet meer uitgegeven werd en dat je IN DE PLAATS VAN een dingetje kreeg, maar nu krijg je het allebei, beetje raar.

Maar ik vind het wel leuk hoor ;)

Vogel Rob

• Angel

Ik heb wel de autopretset, maar geen Wonder-Waardigheden. Er zat wel een brief bij, maar daar stond niet veel info in. Alleen wanneer de zomeravonden zijn (dus niets over TiTa Tovenaar. Gek hoor!

• TinkY

ik heb ook allee de auto pret set(wel LOL bedacht) maar geen wonder:(

ik mis de wonder wel…die moet eigenlijk voor altijd terug

xxxjantina

• Ron

Ik heb hem gisteren binnen gekregen zonder Wonder. Alleen 2 vellen met autoraam stickers en daarin een a4-tje met openingstijden van de Zevenmijls zomer.

Grtz,

Ron

• guido

Volgens mij maken ze er echt een zootje van. Ik heb namelijk maar 1 vel stickers en een wonder waardigheden, met vooral reclame voor tita tovenaar en een korte programmering van de zeven zomeravonden.

• robbin

ik heb ook maar een vel pret plaatjes en een brief waar wat info instaat

geen wonder

• Gemma

Ik denk dat jullie mij verkeerd begrepen hebben.. Ik heb ook geen wonder alleen een wonder waardigheden (=geel briefje met wat informatie)

• Silvia

Dat gele briefje heb ik wel binnen(Wonder! waardigheden)