Auto-Pret-Set

• robbin

oow jeps sorry

• Stefanie

Ik heb drie keer niks! :( Zonde dat ze dit zo laten schieten…

• Angie

Ook ik heb het e.e.a. vandaag binnengekregen. Nog eenmaal voor alle duidelijkheid: er komt géén Wonder! meer uit. Dat heeft de Efteling de vorige keer bij het versturen van het memoryspel al heel duidelijk aangegeven. In plaats van de Wonder! krijg je nu een aantal keer per jaar een zogenaamde ‘verrassing’ toegestuurd. Vorige keer was dat dus dat memoryspel en deze keer de ‘autopretset’. Het blaadje Wonderwaardigheden genaamd, wordt bij mijn weten alleen verstuurd naar abonnementhouders van de Efteling. Dus vandaar dat niet iedereen dit gehad heeft. Vroeger werd dit blaadje meegestuurd met de Wonder! en nu dus met de ‘verrassing’.

Mijn persoonlijke mening is en blijft dat ik toch echt liever de Wonder! had dan deze zogenaamde verrassingen, die mijns inziens toch echt voornamelijk leuk zijn voor kinderen. Geef mij maar een blaadje met wat wetenswaardigheden/nieuwtjes, ook al was de Wonder! geen journalistiek hoogstandje.

• Stefanie

Angie schreef:

Het blaadje

> Wonderwaardigheden genaamd, wordt bij mijn weten alleen

> verstuurd naar abonnementhouders van de Efteling. Dus vandaar

> dat niet iedereen dit gehad heeft.

…Maar ik BEN ook een abonnementhoudster ^o)…

• Angie

O, dat wist ik natuurlijk niet. Maar dat je nu nog niets gehad hebt wil niet zeggen dat je het niet meer krijgt hoor. De vorige keer kreeg ik het memoryspel ook pas 2 à 3 weken later dan dat de eerste ontvanger het hier meldde op het prikbord. Ik denk dat je gewoon nog even geduld zult moeten hebben.

• Nanne

nu heb ik het ook al binnen bij het vorige cadeautje moest ik echt keilang wachten!!! maar nu niet. ik heb ze al opgeplakt tegen mijn kast waar glas in zit…

• efteltje

de pretset heb ik inmiddels ook al weer een week in huis, dus heb geduld, toch gek eigenlijk, normale post komt toch ook de volgende dag al aan.

• guido

Bij mij is ie dus ook niet met de normale post bezorgd. ‘s Ochtends kwam er iemand op de fiets voorbij….klepperdeklep…post….hé, van de efteling………….’s middags…..ah, daar is de postbode…m'n jaarboekje 1984

• Stefanie

Ik heb niet eens het memeoryspel gehad…. :( heb ik weer :D

• Justice27

Nee hoor, mijn moeder heeft geen abonnement, maar krijgt ook het cadeautje! Als het goed is gaat het nog steeds naar iedereen die zijn of haar naam in het boek der 7 wonderen heeft gezet op de website van de Efteling….