oow jeps sorry
Ook ik heb het e.e.a. vandaag binnengekregen. Nog eenmaal voor alle duidelijkheid: er komt géén Wonder! meer uit. Dat heeft de Efteling de vorige keer bij het versturen van het memoryspel al heel duidelijk aangegeven. In plaats van de Wonder! krijg je nu een aantal keer per jaar een zogenaamde ‘verrassing’ toegestuurd. Vorige keer was dat dus dat memoryspel en deze keer de ‘autopretset’. Het blaadje Wonderwaardigheden genaamd, wordt bij mijn weten alleen verstuurd naar abonnementhouders van de Efteling. Dus vandaar dat niet iedereen dit gehad heeft. Vroeger werd dit blaadje meegestuurd met de Wonder! en nu dus met de ‘verrassing’.
Mijn persoonlijke mening is en blijft dat ik toch echt liever de Wonder! had dan deze zogenaamde verrassingen, die mijns inziens toch echt voornamelijk leuk zijn voor kinderen. Geef mij maar een blaadje met wat wetenswaardigheden/nieuwtjes, ook al was de Wonder! geen journalistiek hoogstandje.
O, dat wist ik natuurlijk niet. Maar dat je nu nog niets gehad hebt wil niet zeggen dat je het niet meer krijgt hoor. De vorige keer kreeg ik het memoryspel ook pas 2 à3 weken later dan dat de eerste ontvanger het hier meldde op het prikbord. Ik denk dat je gewoon nog even geduld zult moeten hebben.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?